Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Endelig er det en Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 2 Collectors Edition Confirmed.
Og demoen kommer 25 August!! Konge!
Tror ikke det blir multiplayer i demoen da.
Men ok.

Her er hva CE inneholder(Tatt fra http://www.xbox360achievements.org/news/news-5993-Naruto-Shi
ppuden--Ultimate-Ninja-Storm-2-Dated.html)


Packaged with an individually numbered original 'Laser Cell' artwork featuring 'Hokage-Naruto' drawn by Naruto creator Masashi Kishimoto, to mark the series' first appearance in Shonen Jump, the edition also comes with a soundtrack CD and access card to unlock the game's final character, Minato.

Ok instant kjøp!! Spillet kommer i oktober!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Demoen har jo vært ute på Japansk PSN i to uker nå, elns. Men fint at andre også får tilgang til den. Kan bekrefte at demoen ikke har noen multiplayer, men en utrolig awesome fight mot Kakashi.

Skal bestille CE ASAP. Dette er noe jeg ikke KAN gå glipp av!

EDIT; Err...hvor bestilte du CE, btw?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
HEFTIG! Dette skal så lett kjøpes med en gang!
"Objection!"
  • 0
Skal nok skaffes.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • Ine
  • Ine
Skal kjøpes. Dette kunne du dog tatt i Spillnyheter-thingy-tråden. Men-men.
Riddle me this
  • 0
Tøft!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
I know! SKAL kjøpes!!
  • 0
Skal uten tvil skaffes.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har faktisk ikke bestilt det ennå. Finner ingen butikker fra norge som selger CE ennå. Og har verdt optatt med å spille Lord Of the rings online beta som er Helt Mega awsome. Slår WOW dritt enkelt. Litt of topic da
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
M-m-m-m-melk?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Ett glass jeg drikker med glede ivertfall.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
HOY! Hvor bestilte du CE fra? Jeg finner ingen norske sider som selger den og å importere vil koste meg over 800 kroner...
Just kill him with your awesome
  • 0
Har fått det
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!