Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Min snart 2 måneder gamle xbox slim har akkurat red ringa!! >:(

Var det ikke dette som skulle ta slutt når den NYE slim kom!? Først trodde jeg bare at det var noe med internetten at xboxen var rar men plutselig red ring:(

Vel jeg må nok sende den inn til reprasjon eller fy en ny eller noe sånn, men hva med all game savesn min? Vi får se hva som skjer videre når jeg får sendt den inn...

Takk for at du leste min første blogg på Gamereactor selv om den var litt trist:( :)
  • 0
De fjernet Red ring of death på slim..
De byttet den til Red dot of death
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Gla jeg har ps3 slipper jeg RRoD/RDoD.
  • 0
Skaff deg PS3 sier nå jeg. Rart at den nye Xboxen skal få dødsringen allerede, spesielt når den kopien du har er bare 2 mnd. gammel!
Kålroten
  • 0
Jeg er glad for at jeg har xbox så slipper jeg fanboys som tror de har en konsoll som er feilfri.
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Tror nok ikke dette er Rrod, men heller en systemfeil, eller kanskje bare en løs kabel. Bare uflaks?

Får du forresten koder på skjermen?
  • 0
Fikk RRoD selv, slevom dette er RDoD, men det er uansett veldig kjipt. Men du får vel bare sende den inn til reprasjon, eller lete etter en løsning på feilen på internett!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Bra sagt GozMit!

Dette var sure greier. Må innrømme jeg ble veldig overrasket.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
den heter xbox 360, ikke noe slim her... det er sonys mindre versjon av PS3 ;)

men det var leit det med xboxen, har hatt read ring of death på min for en god stund siden, not nice!

og det angående de lagrede spillene dine og slikt tror jeg ikke du trenger og bekymre deg om, da jeg leverte min xbox inn så sente jeg inn xboxen uten harddsiken (og faceplaten)
  • 0
Leit å høre
  • 0
hahahahahha loll
  • 0
LOL
Nei men da så
  • 0
Off-topic: kan vi for guds skyld slutte å poste fanboy kommentarer når slike blogger kommer?? Trodde de fleste på GR var forbi det stadiet

On-topic: Synd å høre at Slim-en ikke er helt feilfri, håper du får fikset den
  • 0
Så vidt jeg har hørt, så skal problemet med chippen være fikset for lenge siden, så det er nok en annen feil med xboxen din...

Sikker på at du har sjekket alle kablene og slik?
Hvis du har gjort det, må du vel klare deg uten bxox i 2 måneder før microsoft får fikset den
  • 0
NVRM
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Kjipt. Har selv hatt min Xbox i godt over et halvt år, og har ikke opplevd noen feil med den.
Riddle me this
  • 0
Taxta: Jo, du kan ta den ut.
  • 0
Siterer Master_bandit:
Taxta: Jo, du kan ta den ut.


Oreally? Da kjøper jeg en tvert!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Ine Lofthus:

Du har hatt Boxen din i 1 og et halvt år.
Love will tear us apart.
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer MissTheOldDays:
og det angående de lagrede spillene dine og slikt tror jeg ikke du trenger og bekymre deg om, da jeg leverte min xbox inn så sente jeg inn xboxen uten harddsiken (og faceplaten)


Det er ikke ekstern hard-disk på 250gb.

Nei, men du kan ta den ut.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
  • Ine
  • Ine
@CSK: 1 år og 8 måneder
Riddle me this
  • 0
Jeg har hatt min 2008-modell i 2 år uten noe ring, så det er ganske snodig at den nyeste og - i teorien - mest feilfrie modellen får det
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
kondolerer
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling&#65279; and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my&#65279; whole entire life
  • 0
@Ine Lofthus:

Rundet det av til 1, 5 år.
Love will tear us apart.
  • 0
Vel dette beviser jo ikke annet enn at MS virkelig sliter med å finne problemet for dette. De sier mye rart om at det er fikset, og det er salgspropaganda, det vet alle. Men er litt surt for de som kjøper 360slim og får RROD/RDOD så tidlig
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!