Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som liten gutt, så fikk endelig pappa ræva i gir, og tok med en bærbar pc som han ble tilbudt på jobben. Han er en gammel mann, og er imot ny teknologi (som han ikke forstår). Når jeg første gangen skulle spille noe på denne maskinen, så var det Lego Racers.

6 måneder (tror vi..) senere var jeg og min mor på Cubus (Ja, dette er skikkelig old stuff). Vi kom til disken for å betale, og der stod det en liten pappboks med "Monster Inc" som pc-spill, som du fikk med gratis hvis du kjøpte over en viss sum. Jeg fikk ett nytt par sokker ekstra den dagen. (Vi var ca 30kr under summen) - Jeg satt har fortsatt tatt fram pcn til far og spilt litt Monster Inc, men det var i 2007.

Nå skal man kanskje komme til saken?

Etter mine perioder med skikkelig fete spill, så måtte jeg tørre å bevege meg ut på slagmarken. Spille Age of Empires hadde jeg fått øye på i butikken. (True story: AoE er grunnlaget til at jeg elsker RTS- og Tykoon-spill) Jeg spurte min far så utrolig snilt med dådyrøyne om han kunne kjøpe det til meg, slik at jeg kunne finne på noe annet enn å henge meg fast i Is-verdenen på Monster Inc.

Jeg var liten på dette punktet, og hva gjør man da? Man spretter plastikken og stirrer intenst på de franske sidene i håndboken. (You following me here? I failed ok..) Man visste ikke hva man skulle gjøre, bilturen tok evigheter, pcn var sikkert skrudd av og i baggen sin, og innstalasjonen tok sikkert åååårrr..,og. og..alt var galt på den tiden før man faktisk fikk cd'en inn i skuffa og lyden fra spillets første spin kom på skjermen.

AoE spillene har jeg fulgt med godt på i alle år, jeg har kjøpt mange, men ikke alle. AoE II er det beste. Ever, ever, forever ever.

MEN! Man trodde AoE var kun ett minne i fra fortiden, etter at Microsoft drepte Esemble Studios (not literary) og hvorfor? Jeg spør deg hvorfor!!. Men nå er det gjenopplivet.



I give you Age of Empires: Online



I just came.


(Jeg vet denne ble litt kort, og jeg ikke har sagt noe om hvordan AOEO kommer til å bli. SJEKK DET UT SELV DA VEL!! ||- Beta signup på nettsiden under -||)

Nettsiden
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Hvis dette blir bedre en AoE III så blir jeg imponert!
  • 0
hmm håper jeg får blitt med å teste betaen da
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
Age of Empires II er helt jævlig bra. Spiller det enda.
  • 0
Tror Age of Empires: Age of Kings er det som har lært meg mest engelsk iløpet av livet... Utvilsomt et av tidenes beste spill, og lærerikt er det og!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Har fortsatt Monster Inc. jeg og. Men det var på KappAhl ikke Cubus man fikk det tror jeg. Og det eide.

Husker jeg fikk låne AoE II av fetteren min som var mye ledre enn meg da jeg var 4 men jeg har det fortsatt. Digger det.
Nei men da så
  • 0
AoE II er et mesterverk jeg har spillt det lenge nå.Håper dette blir like bra eller bedre!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Hadde håpet på Age IV men dette går vell greit.
Og ja Age II er et mesterverk. Spillte det til døde (Faktisk)
Per aspera ad astra
  • 0
Er selv stor fan av Age of Empires-serien og gleder meg til å se hva dette onlinespillet kan by på. Håper inderlig at vi finner magien fra de to første spillene i serien
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!