Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ved hjelp av min super awsome guide kan nettop du som er under 18 år eller har glemt leg skaffe deg 18+ spill easy!

Metode 1:

1. Finn en butikk med nettop det spillet du vil ha.
2. Gå til kassen.
3. Velg den kassearbeideren som ser mest hyggelig ut.
4. Legg spillet ned med strekkoden opp. (Sjekk ut bildet hvis du ikke forstår)
5. Når han/hun tar opp spillet spør om han/hun kan pakke det inn.

HVIS HAN/HUN SIER JA, FORTSETT TIL STEP 7

6. Hvis han/hun sier nei og at de ikke kan pakke den inn, vil han/hun sannsynligvis tro det er en gave og la deg få kjøpe, men hvis han/hun spør bare si at det er en gave til en eldre bror og se alvorlig ut.
7. Nå har du nesten klart det! Mens han/hun pakker inn, smil eller eventuellt snakk med personen om spillet.


Metode 2:

1. Bestill fra internett!


Metode 3:

1. Få en fetter/eldre familie medlem til å kjøpe for deg!
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
de gangene jeg har kjøpt 18+ spill og blitt spurt om jeg er 18 (er 15) så sier jeg bare ja, hvis de går så går det hvis ikke så finner jeg alltids andre måter og kjøpe det på^^
  • 0
Løsbart og stumhet?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Kjøper på gamestop, jeg. Blir aldri spurt
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
falsk ID
Gamestop spør aldri om alder, men de tar jo litt ekstra og jeg syns ikke de har noe god service der.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Enkleste er å bare være 18+ Da slipper man å lure til seg spill man i første omgang ikke har lov og kjøpe
  • 0
  • KlM
  • KlM
Metode 4: Vent til du er 18 år
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
jonskja: Da bor du ved en herlig GameStop min venn, her i Moss spør de alltid. Jeg er 16 år så jeg må alltid få andre til å kjøpe 18+ for meg
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Kjøper på GAME jeg, de har ikke aldersgrense regel
  • 0
Min guide:
Kjøper på game i stavanger de driter i aldergrense, eller bestille via internett.
  • 0
Legg en M lapp foran 18+ merket
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Pakke den inn ja, den var ikke dum
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
de spør ikke meg, så da er det ikke no problem
  • 0
det står jo aldersgrense bakpå også. Dette var en dårlig guide
  • 0
Å være myndig har sine fordeler.
Hei.
  • 0
Jeg har prøvd det med pakke inn da jeg var 12 eller 13 og det funket perfekt.

emilian1212: Jo istedenfor å se på et cover med et rent bilde og et svært aldergrensemerke, må man se på masse bilder, masse tekst flere aldergrense ruter ( mindre) som gjør at det blir litt vanskeligere å legge merke til 18+
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Som regel kjøper jeg spill på Gamestop eller Game i Trondheim, og for det meste spør de ikke om jeg er 18.

Om de gjør det svarer jeg "ja", og om de ikke godtar det, så er det bare å fucke det for min del. Husker når jeg kjøpte MW2. Gikk opp til kassa med spillet. La det på disken. Var helt normal og bladde opp 5-600 i kontanter og bare venta. Dudn bak kassa spurte om jeg var 18. Jeg sa ja, og klødde meg i bakhodet (fordi jeg gjør det når jeg er nærvøs, elns) og han enset ikke noe.

A job well done
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Svært så strenge folk har blitt på aldersgrensene de siste årene. Bra er det jo at det blir mindre småunger på online-spill, men irriterende er det jo for oss som er 16 og vil kjøpe 18+ spill som man selv har funnet ut at man kan takkle etter å ha sett mange gameplayvideoer eller prøvd det hos venner.

Pakke den inn og si at det er en gave var jo ikke så dumt, men kanskje ikke så lurt for sammvitigheten?
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Metode 2 always wins
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Jeg fryder meg når personer under 18 år blir nektet 18-års-spill. Når man er moden nok er det ikke noen big deal hva man får lov til eller ikke lov til uansett.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Sjeldent jeg kjøper noe i butikken, handler som oftest på nett. De få gangene jeg har handlet 18+ i butikk, så har jeg heldigvis sluppet unna med det. Hadde jeg ikke det så ville jeg aldri kommet over flotte spill som Gears of War serien eller Saint's Row(1)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Enkleste metoden: Kjøp spillet selv om du ikke er 18. Det er bare anbefalt aldersgrense. Det er ingen lov (for alt jeg vet) som sier at en person under 18 ikke har lov til å kjøpe spill som har 18+. Men det kommer jo helt an på de som står i kassa.

Skal dere kjøpe spill som har 18+, kom til Megastore, snakk med meg, og dere vil ikke bli nektet
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer Master_bandit:
Løsbart og stumhet?


Alltid hatt lyst å kle meg ut for så å kjøpe 18+ spill...
Decyfered!
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg fryder meg når personer under 18 år blir nektet 18-års-spill. Når man er moden nok er det ikke noen big deal hva man får lov til eller ikke lov til uansett.


Kunne ikke vært mer enig der
  • 0
være høy og mye ha facial hair pleier å hjelpe for meg hehe
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!