Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

haha, har du begynt på skolen nå? Begynner ikke før den 23 jeg
Av alt det uviktige i verden, så er fotball det viktigste
  • 0
Begynnte på skolen i går. Går nå andre året på studiespesialiserende.Ser ut til å bli et spennende år!

BTW, jeg er nok av typen punktlig jævel. Noe som kanskje ikke er så rart ettersom jeg sto opp senest klokken 9:00 igjennom hele ferien og er ekstremist når det kommer til skole.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Kjempebra blogg om dine opplevelser med første skoledag Subject 17 Håper tiden fremover blir like bra og jeg ønsker deg lykke til med det nye skoleåret
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ferdig med skole og er i slutten på min første uke som lærling!! Snakkes ferier og slakking, velkommen kl 7-15 og lønn!
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Jeg har nettop begynt på ny skole, jeg har Bygg og anleggsteknikk og jeg må stå opp halv 7 hver dag! og vanligvis var jeg vant til 8 før jeg skulle til skolen og 14:00 i ferien.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Tusen takk, Bernt Erik!

Kakashi sensei
Hehe, om man har det i seg kan man vel bare tjene på det?

masterno
Er sannelig ikke lett å omstille seg. Vi får trøste oss med at det er mange som har det verre enn oss Blir nødt til å stå opp samme tid som deg heretter, da slipper jeg alt stresset.. Skolen begynner 08.15, men sammenliknet med en del andre her er det ganske sent.
''eh'' - Link
  • 0
uhm... sto du opp tidligere en kl 12 i ferien? Har ikke gjort det en eneste dag jeg. Det lengste jeg sov var 15 45
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Begynte idag. Koz å se alle igjen lzzm. Meneh det var liksom kjedelig å se lærerene igjen. De er jo bare sååå treige i toppen liksom, og jeg liker jo liksom ikke lærere.

Men seriøst. Igrunn digg!
Decyfered!
  • 0
Var egentlig ganske deilig å begynne på skolen igjen. Misforstå meg rett, om et par uker kommer jeg nok til å si det motsatte, men har gått helt fint og finne tilbake til gamle rutiner så langt. Og møtte jo endel folk jeg ikke hadde sett på en stund og slikt. Og dessuten er jo dette skoleåret litt mer dreid etter mine ønsker, har jo valgfag nå. Så kan ikke klage.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Snyltaren 1337, jobbetiden din høres ut som den jeg kommer til å få hvis jeg begynner som lærling på jernbaneverket som signalmontør neste år
  • 0
Eplemos

Er det ikke kvelden nesten da?

Faunvik

Skjønner lzzm hva du mener ;) Fint å se igjen venner og bekjente azz lzzm jah.

Jack the Lack of Crack

Haha, det tror jeg og Alltid spennende å se hvordan det blir, men den spenningen er som oftest kortvarig. Tror jeg skal nyte helgen uten å ''savne'' skolen. Lykke til videre ;)
''eh'' - Link
  • 0
Strengt talt skulle jeg vel ha kommentert på denne bloggen for noen dager siden, men bedre sent en aldri.

Å starte var helt greit, er nå på mitt andre videregående år. Litt switching på klassene(noe som egentlig var helt greit) og en haug med nye lærere. For meg er det bare et problem med skolen: LEKSER!!!!!!! Hadde de ikke vært der hadde skolen vært helt grei for min del.

Og før jeg lar denne stå, hvordan klarer folka å være oppe til 5 og stå opp 15, I don't get it. Legger meg alltid fra 23 - 1 sånn ca og står opp fra 9 - 13, uansett om det er ferie eller ikke. Well, the world is strange, the world just tries to hide it.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Siterer Uvood:
Å starte var helt greit, er nå på mitt andre videregående år. Litt switching på klassene(noe som egentlig var helt greit) og en haug med nye lærere. For meg er det bare et problem med skolen: LEKSER!!!!!!! Hadde de ikke vært der hadde skolen vært helt grei for min del.


Støtter den. Skole har vært så mye LETTER uten lekser, men jaja.
Av alt det uviktige i verden, så er fotball det viktigste
  • 0
Ja det er første skoledag og vår nydelige søvn blir avbrutt av forbannende alarmer. Så er det jo bare se om du kommer deg ut av senga etter du har slått av alarmen .

Å starte på skolen igjen, var en positiv opplevelse, klassene våre ble splittet og jeg havnet samme med alle folka jeg har blitt kjent med i løpet av første året . Så det var bare kos!
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!