Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Predator: Har klart det området, men så skjønner du kommer du lenger inn..og der er det drager...av den slemme varianten.

Joey_Odd: neida,det blir bare litt vanskeligere første gang du dør. Da du har kropp. Når du er et phantom (jeg er det HELE tia) får du lavere HP. Ikke værre enn det, heldigvis.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Jeg har klart spillet 1 gang allerede. Og er et lite stykke ut i min andre gjennomgang. Synes ikke spillet var noe spesielt vanskelig. Synes det var episk og morsomt å spille selv om man døde eller ikke. Hvis du trenger info om noe så kan du jo også gå inn på demonssouls.wikidot.com/ Der det står mye info der om bosser og verdener. Du kan få informasjon om våpen og ting du kan oppgradere. Hvis du føler deg skamslått, så tar du deg ei pause fra spillet og prøver igjen senere.
  • 0
JoEy_Odd: Den japanske og amerikanske versjonen hadde det slik at for hver gang du døde, ble verdenen mørkere, fiendene vanskeligere, men du fikk bedre loot, dette har senere blitt patchet vekk
  • 0
Davidi0: Shit...der skremte du meg litt. Har nemlig den amerikanske versjonen..men skulle gjerne hatt bedre loot ja...

Med andre ord: har du importert så ikke last ned oppdateringen
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Siterer Davidi0:
JoEy_Odd: Den japanske og amerikanske versjonen hadde det slik at for hver gang du døde, ble verdenen mørkere, fiendene vanskeligere, men du fikk bedre loot, dette har senere blitt patchet vekk


Det er slik enda, selv på den europeiske versjonen. Hvis du dør som human blir world tendencyen mørkere og du vil få bedre drop-rate. Hvis du dreper demoner blir world tendencyen lysere. Om du dør x antall ganger som mennesker vil du få tilgang til såkalte pure black world tendency events, hvis du ikke dør som human i den verdenen og dreper alle demonene vil du få noe som heter pure white world tendency som gir deg andre events. Slike events er f.eks en port som åpner seg slik du kan få et nytt våpen og slikt. Får å unngå å få vanskeligere fiender/bedre loot kan du ta selvmord i Nexus når du er i human-form slik du går inn i verdenene som phantom. Lykke til.
Personlig synes jeg spillet var vanskelig på de 2 første bossene, men så ble det enkelt. På andre playthrough er det 6 ganger(?) vanskeligere fiender tror jeg. Står fast der ja..
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Jeg har bare den amerikanske versjonen.
Kan gi deg et hvilket som helst våpen/masse sjeler hvis du vil (og har en karakter på minimum level 70, min dårligste karakter er en "blueblood swordsman" på det levellet, spesialisert for pvp.) det hadde vært "juks" da...:/

Lagt til 2010-08-22 00:24:
Å!
Kan ihverfall gi et tips !
(bør få si litt etter aaaaaall den spillingen...)
De fleste nybegynnere begynner automatisk å lage en såkalt "Jack of all trades" hvor de oppgraderer alle statsene noenlunne likt.
I DS er dette ikke en god ide.
Ikke oppgrader lucken med mindre du har tenkt å bruke et spesefikt sverd. Oppgrader dexterity hvis du vil bruke "sharp" weapons, en spesefikk type våpen oppgradering.
Oppgrader ikke strenghten eller vitalityen mer en nødvendig heller. Lag en spesialisert karakter! Magi er lurt å satse på for nybegynnere ettersom nærkamp er krevende, og magi er kraftig og kan brukes som ranged attacks.
Jeg tror "littsnill" har en Jack of all trades char build. Klarer å komme seg gjennom første playthrough, ofte med litt hjelp. Men strever med andre når man gjerne starter på mellom lv 80 og 120 avhengig av hvor mye han har grindet frem til man slakter den siste arch-demonen. Dette problemet løser seg opp når du passerer et sted rundt 170, men det er vanskelig å grinde med en dårlig class.
Håper det ikke ble for rotete og uforståelig
Skriver på iphonen. Demons souls er et fantastisk bra og tilfredsstillende spill! Ikke gi opp!
Å, og en siste ting, se opp for "verden" 5. Et mareritt før du er skikkelig god...
  • 0
På første gjennomgang er ikke spillet så veldig vanskelig. Værre når man skal prøve seg på andre omgang. Da er jo fiendene helt overpowerd!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Fantastisk..*sarkasme*
Jeg tror jeg skal først komme meg igjennom 1 gang,så får vi se.

Er det lurt å gjøre seg ferdig med verden 1 før man går videre? Eller?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
"Å, og en siste ting, se opp for "verden" 5. Et mareritt før du er skikkelig god..."

Hva?? verden 5 var jo en av de enkleste...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
For 90 prosent av nybegynnere er det et mareritt å navigere gjennom den giftige sumpen i 5-2 (verden fem, bane to) Ihvertfall uten guide/hjelp.

Lykkedragen- du har ikke muligheten til å spille gjennom hele verden en før du har klart siste bossen i en annen verden. Etter at du har knust andre boss i verden 1 bør du gå for verden 2...
By far den enkleste verdnen. Se opp for flamelurker, though. En forhatt jævel med en hvis svakhet for magi.
Kan være lurt å samle litt equipment fra de forsjellige første banene i hvert lv da. Utforsk litt når du nettopp har brukt sjelene dine på et level eller to!
  • 0
littsnill: Sikker? Ganske sikker at jeg leste på wiki at så lenge du holder deg på serveren så skal ikke det at du dør ha noen effeckt på tendencien, det bestemmer utviklerne selv, som f.eks på halloween er det pure black tendency...
  • 0
Tusen takk for suveren hjelp og støtte. Nå gleder jeg meg til å sette igang igjen.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Oi... Det der var vel omtrent det samme jeg tenkte da heg spilte CoD: Classic på Veteran...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
tror ikke jeg skal ha meg dette spillet...men jeg ender vel opp med det likevel -_-*
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer Davidi0:
littsnill: Sikker? Ganske sikker at jeg leste på wiki at så lenge du holder deg på serveren så skal ikke det at du dør ha noen effeckt på tendencien, det bestemmer utviklerne selv, som f.eks på halloween er det pure black tendency...


Du kan lese dette http://demonssouls.wikidot.com/world-tendency . Der står det at om du har pure white world tendency må du dø 7 ganger i human form for å oppnå PBWT. Tror også det er noe med at hver gang du går inn på serverene blir world tendencyen stilt til det som er gjennomsnittet, og det var vel nærmere white world tendency når jeg spilte.
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Høres ut som et spill som liker å straffe spillerene for å feile. Har dessverre ikke PS3, så jeg kommer aldri til å føle den smerten som heter grinding på extreme mode, noe jeg er halveis glad for. Grinding er en av tingene jeg hater mest.

Du får ha lykke til med dette her, Lykkedragen, break a leg, hehe.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Hehe - Kongeblogg igjen Lykkedragen

Ikke gi opp og mos på for før eller siden klarer du å knekke spillet

Lykke til i alle fall
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Uvood: Tror jeg alt har knekt alle bein i kroppen så mange ganger jeg har dødd i det siste...men takk for oppmuntringen

Bernt Erik: Takk, takk...synd man av og til blir så sint at man nesten ekspoderer...men skal knekke dette...må bare få tid til å sette meg ned...men jeg skal presentere spillet mitt for ei intetanende venninne..og da skal jeg le skadefro når hun begynner å miste besinnelsen...MOHAHAHAHAHAHAHA!!

Ondskap lenge leve
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Den venninna blir iallfall ikke meg....jeg mener, dette spillet hørtes jo helt IKKE MEG ut.

..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Aaaah, demos souls ja! det var en stund jeg ikke klarte å legge det bort. Men jeg ble kurert for den sykdommen etter hvert.

Håper du kommer deg videre i det spillet!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Spillet er driiiiitt lett '
Kokiri døde hele tia.. Han suger
Han sier det ikke er ekstremt vanskelig ??! Hah !!


Robin u suck at games...
Døde på 2minutter av tutorial jo for faaan geek yo
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!