Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Liten oppdatering om Cola.

Satt her om dagen og nøt min nye livsstil til fulle, har begynt med knekkebrød (driver med noe sånn low carb, high protein greier) til alle måltider, og har fått fatt i noe som heter scandinavian flat bread (eller.no) som jeg får av kona til en kollega (hu jobber på fabrikken hvor de lager det). Knekkebrødet er presset flatt og sugd tomt for alt av fuktighet, ergo det er jevlig hardt.

Så til det som skjedde, skulle spise lunsj på jobben, tok den sedvanlige shoko shaken (sånn protein ting) og skulle ha noen knekkebrød attåt, alt var fryd og gammen der jeg satt og køddet med it ansvarlige på jobben (jeg har tilgang til serveren, så jeg nevnte noe om noen tabeller i sql basen som jeg tror jeg hadde slettet osv, bare for moro). Han satt og svettet og jeg satt og åt.

Det var da det skjedde, KNAS (jeg refferer til forrige cola blogg, om sånn lyd inni hodet som du kan høre, og hvis skikkelig uheldig alle rundt deg og).

Smerten jog gjennom kjeven, og ned i magen av alle ting, jeg holdt meg for munnen og kjente blodsmaken komme (Mmm, knekkebrød, skinke og blod, namm namm). Fikk svelget unna maten (og blodet) og begynte å sondere terrenget med tunga, og jo da, der var det en hjørne tann som hadde fått seg en smell. Putta fingra i munnen, og to sekunder senere satt jeg med en halv tann i hånda. Den hadde delt seg helt på midten, så jeg hadde en halv tann igjen inne i munnen.

Så nå for helvete bærer det til tannlegen igjen, jeg begynner å skjønne hvorfor den jævelen kan kjøre Porche Cajene, jeg betaler jo for den for svarte!

Så ett lite råd, drikk vann, ellers blir du fattig og ulykkelig senere (og lider under store smerter!!).

Sorry hvis dette ble litt gross (ekkelt/kvalmt).
Måtte bare få ut frustrasjonen.
  • 0
drakk bare cola før men har i det siste gått over til vann.

så håper ikke dette skjer meg.håper jeg snudde i tide
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
Cola er digg... Men Pepsi Max er bedre FLAMEWAR
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Crazy Eyed Gamer93: Definitivt av de sukker frie brus typene, så er Pepsi Max kongen. Av de sukkerholdige så byttet jeg på en del mellom pepsi og cola alt utifra humør. Men vann er best slukker tørsten bedre også hehe (ett annet hint, du unngår nyrestein letter ved bruk av vann, og tro meg, nyrestein vil du ikke ha!).
  • 0
Vann var godt når jeg spilte fotball, men nå i det siste har vann smakt.. vann. Litt for avhengig av smak og sukker kanskje
"Don't cross the crooked step"
  • 0
  • Ine
  • Ine
Var hos tannlegen i dag, jeg. Er heldigvis ikke like uheldig som deg!
Riddle me this
  • 0
Jeg drakk cola på det jevne gjennom forrige skoleår, i snitt kanskje en liter dagen og det er ikke bra, nå har jeg kuttet ut cola, og styrer unna brus generelt.
Økomnomisk sunt men også fysisk og psykisk.

Vann er greit, men det pleier å smake klor og døde alger.... æsj.
Så på skolen drikker jeg vann/lett sjokomelk og hjemme drikker jeg lettmelk som jeg har gått over til.
Og bare det å kutte ut cola gjorde dagen bedre så har jeg kuttet ut sjokolade pålegg, spiser ikke fint brød (en baguett i blant) og jeg bryr meg ikke om snop eller Potetgull rett og slett. Selv om jeg spiser litt om jeg får det servert på fest eller kosekvelder med venner.

Så det neste jeg skal krysse av er pasta, Ris, nudler og potet.

Så jogget jeg her om dagen og har som mål å jogge 2 ganger i uka om været holder.
Da drar jeg med meg en kompis ut klokka 22 eller noe sånt på natta og så blir det noen kilometer.

JEg ble fornøyd med forrige tur i hverfall og jeg holdt stødig fart opp en bakke på kanskje 400 meter for jeg kom opp og fortsatte på nogenlunde flatt litt over en kilometer til med noen krumme småbakker her og der uten å sakke på farten.
Og skal ta en runde i kveld tenkte jeg.
Det lønner seg bare å finne en å jogge med tror jeg.

Bra tema.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Jeg har ikke drikket Cola siden februar i fjor. I løpet av en natt hadde begge halvpartene av fortennene mine forsvunnet. -_-
  • 0
Jeg sitter tilfeldigvis og drikker fra en Coca-Cola 0,33L kanne!

Lagt til 2010-08-25 15:32:
Nå spiser jeg Sjokoladekake!
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Au faen! Tipper det kom noen sterke gloser da ^^
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Cola er digg men drikker kanskje bare en gang i uken. Til vanlig holder jeg meg til vann på hverdagene .
Per aspera ad astra
  • 0
Wrecker: damn, kondismann ja, hadde krepert etter 100m jeg Driver med styrke for det meste selv. Vannet her er digg, rent renset vann fra glomma, uten at det smaker noe annet enn, tja, vann.
MationMac: Spis og vær glad så lenge du er ung, når åra finner deg att, så kjem magan tutan
  • 0
Aha. You loose. Neida. Men foreldrene mine er veldig strenge på brus. Lillesøsteren min er ganske overvektig så vi har så og si sluttet med brus for hennes del. Har ladri pleid å drikke det midt i uka though. Men når jeg er hos Jas0b og Hk0n blir det litt da

Lagt til 2010-08-25 22:23:
Ellers er det vann og skummet melk som ruler i denne gata!
Nei men da så
  • 0
bEICHMANN: Indeed, I surely loose, both money and teeth, damned coke
  • 0
CEG: I Agreed <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg synes pepsi max er bedre
The cake is a lie
  • 0
Enig med deg der ja. Brus ødelegger tennene! Drikk heller brus ved spesielle anledninger og sørg for å pusse tennene godt etter å ha drukket brus og spesielt cola

Hvordan gikk det ellers, måtte du trekke tannen?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!