Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Absolutt ikke verst PC, det. Mangler bare en heftig SSD. Eneste jeg stusser over er prosessoren (storebror 870 koster for øyeblikket nøyaktig det samme som 860) og det heller tvilsomme kabinettet. Men den er ikke akkurat noen sinke, for å si det sånn.

"Ifølge TSA kunne oppstarten min (som allerede går dritfort) gått dobbelt så kjapt!"

Kommer jo selvsagt litt an på hvilken harddisk du hadde valgt i stedet, men med en grei SSD eller en rask HDD (eventuelt hybriddisk alá Seagates Momentus XT-disker) ville det gått vesentlig raskere iallfall.

"Eneste er at nå må jeg oppgradere skjermkortet mitt!"

På høy tid, dude. Du henger etter

"har du noen tilbakemelding på om denne doningen kjører spill som f.eks. crysis på høyeste grafikknivå?"

Det gjør den.

"Jeg har bestemt meg for å konsultere enten TSA eller sebastian før jeg kjøper meg en stasjonær, it's my new ultimate quest!"

What? Enten? Jo flere innspill, jo bedre.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Faunvik:
Jeg har bestemt meg for å konsultere TSA og sebastian før jeg kjøper meg en stasjonær, it's my new ultimate quest!

Drit digg med ny PC altså! Gotta love it!
Decyfered!
  • 0
TSA: Trådstarter har oppgitt feil info; prosessoren kjører på 2,93 Ghz. Ergo en 870.

Siterer The Silent Assassin:
På høy tid, dude. Du henger etter


Nå er sleeving på vei, neste må bli bedre (og flere?) skjermkort. Tenkte å skaffe meg en dedikert skjermkort-jobb, slik at jeg jobber opp mot noe heftig som kommer i fremtiden. Hehe.

Siterer The Silent Assassin:
What? Enten? Jo flere innspill, jo bedre.


All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Ah, da så. Blir surt når sokkelen hans skiftes ut i slutten av året, da.

"Nå er sleeving på vei, neste må bli bedre (og flere?) skjermkort. Tenkte å skaffe meg en dedikert skjermkort-jobb, slik at jeg jobber opp mot noe heftig som kommer i fremtiden. Hehe."

Sounds like a plan to me. Du kan jo få spart deg opp til et skamfett GPU-oppsett, i så fall.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Likær!
"I left everything i own in one piece"
  • 0
for et sykt beist du har der
trukke engang kratos kan banke den ;O
^_^
  • 0
Nei, helt OK PC de ja
  • 0
Siterer -sebastian-:
Den ble litt småpen. Eneste er at nå må jeg oppgradere skjermkortet mitt!


Har du lyst til å gå all out så er 6990 å anbefale

Uansett gratulerer med ny maskin. Alltid moro med ny maskin. Selvbygg eller kommer den ferdig bygd? Uansett så får du poste resultater av ulike spill osv
Hvorfor leser du dette?
  • 0
@Kennda J den er selvbygd ;)
-sebastian- hjalp meg med alle ledningene og styr
  • 0
Siterer MissTheOldDays:
@Kennda J den er selvbygd ;)
-sebastian- hjalp meg med alle ledningene og styr


Awesome! som sagt så må du poste noen resultater av spill eller benchmarking verktøy når du har fått testet den litt
Hvorfor leser du dette?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!