Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er kanskje en del av dere som har fått med seg saken. Og de som ikke her er den.

For kort tid siden var det en gammel dame som fant på å gjøre noe så forferdelig.
Da hun en dag gikk fra jobb eller hva det måtte være kom hun forbi et hus. En katt satt på en stein mur like utenfor huset. Damen stoppet, klappet katten, og plutselig åpner hun søplekassa og slenger katte nedi. Hun lukker igjen og går sin vei.

Eierene visste ikke hvor katten deres var helt til de hørte katten mjaue i søpla. De hadde heldigvis kamera og så hva grufulle som hadde skjedd. De bestemte seg for å legge videoen ut på både facebook og youtube.

Etter den er blitt lagt ut har damen fått drapstrusler, kan miste jobben og bli straffet.
Hun forklarte til mediene at hun syntes det så litt gøy ut og at hun trodde katten ville komme seg ut.

Her er den originale videon fra youtube som viser hva den stygge damen gjorde med katten:
http://www.youtube.com/watch?v=od7JZnk844o&feature=related

Hva synes du om denne hendelsen?
Hvordan kan en person gjøre dette?
Diskuter i forumet. Og som alltid skjer kommer en parodi av filmen, og denne må sees etter du har sett originalen. Jeg holdte på å le meg i hjel!!!
http://www.youtube.com/watch?v=19tsKaa521A&feature=popt17us
16
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Psykisk skadet vil jeg si. Et normalt menneske vil aldri ha gjort dette for morro skyld, og hvertfall ikke på et dyr som hun ikke eier en gang.
  • 0
Hørte om den saken her for noen dager siden, helt jævlig at folk kan gjøre noe sånt...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Det verste var at hun bare bodde 800 m. fra
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Syke kjerring. Stakars katt
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
AcH Clawed: Vet, men katten får jo revenge da
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
OMG syk dame vis hun synes det er moro så er hun hjerne skadet! tenk om søpplel billen hadde kommet!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Det gikk vel bra med katten?
  • 0
Jada fantomena, katten har det bra nå, håper ikke det samme med damen
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Det er klart at dama ikke er god i huet! Hadde vært litt morsromt om de hadde sluppet hun ned i søppelkonteiner, så hun ikke hadde kommet seg ut..!

Stakkars katt!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Ja, det er slike mennesker som bør bli hengt ut og straffet. Glem voldtektsmenn og mordere.
  • 0
"synes det så gøy ut??" Syk dame.

Har lest om dette, og forsto det slik at katten var i søppelkassen i mange timer før den ble funnet. Stakkars pus..heldigvis gikk det jo bra med den da.

For ei drittkjærring!
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Så dette i the guardian for en tid siden. Ser litt random ut. Kan ikke si jeg synes hun fortjener så mye pes for en slik impulshandling.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Sett dette, bare idioter som gjør slikt!
Poor little cat
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Er det kun jeg som mener at den saken her er oppblåst til helt tullete proporsjoner? Skal ikke si at det "bare" er en katt siden de er levende vesener og som i mine øyne faktisk ikke har nokk rettigheter i dagens samfunn, men den saken her mener jeg ikke er stor nokk til å gjøre henne om til en internett kjeltring. Altså hun fortjener en straff pålagt henne av staten og hun har åpenbart ett behov for en psykiater, men hun fortjener ikke å bli spredt som underholdning over hele verden. Tror også at en del av de som dømmer henne ikke er i noen posisjon til å dømme henne, det er slemt og stygt det hu gjorde og jeg hadde aldri gjort det selv, men jeg har sett mye verre dyre behandling og jeg vet at den katten kommer seg fint gjennom det der (de som tror noe annet undervurderer dyr) så det er ikke noe vits å lage så mye oppstyr for det her. For alt vi vet så kan det faktisk hende at hu dama viste at det var ett kamera der og hun egentlig er en hardbarka sosiopat og da gir vi henne akkurat det hun vil ha
  • 0
Folk som dette fortjener en stygg straff, enten fengsel eller en gigantisk bot. Katter er tross alt levende vesner de også.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Rett og slett bare sinnsvakt. Ikke annet enn psykisk hemning kan få et menneske til å gjøre sånt.

And, oh! I can smell some RWJ-jokes!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Litt enig med Chrissdoffen her! Jo, en helt forferdelig handling av denne psykisk syke damen, men akkurat nå er det noen som behandler dyr på langt verre vis en dette. Er det tross alt bedre å holde sine egne dyr klemt inni et bitte lite bur i dagevis, slik som vi ser på bl.a Animal Planet? Folk som bare slenger dyrene sine ut på søppelhauger og lar dem råtne der, er det bedre? Syns denne saken her har fått litt for mye oppmerksomhet, selv om det er en stygg sak for all del! Det jeg mener å si er at det er verre saker der ute som rett og slett aldri når medienes lys Men husk, dette er min mening, så ikke klandre meg
  • 0
Dette er sykt. At hun kan gjøre dette med et dyr hun ikke engang eier... Bitch.
Men saken har kanskje fått litt for mye oppmerksomhet...
Take off every zig, for great justice
  • 0
Hun forklarte til mediene at hun syntes det så litt gøy ut og at hun trodde katten ville komme seg ut.


Hvis hun hadde ventet på at katten skulle komme ut ja greit! Men når du går etterpå: da er du ikke helt bra.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Kewl
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Strategist:
Så dette i the guardian for en tid siden. Ser litt random ut. Kan ikke si jeg synes hun fortjener så mye pes for en slik impulshandling.


Enig. Er veldig glad i dyr, så jeg reagerer selvfølgelig, men jeg tror det eneste som var gale med dama, var at hun overvurderte katten, og ingenting annet.
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
i rofled
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Skjedde med katten vår også, men det var nå bare smågutter som gjorde det, ikke en voksen person
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Synd i katten men jeg Rofled jeg og... Det er bare morsomt og se en gammel dame som e så dum XDXD
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!