Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er veldig imponert for å si det mildt og gleder meg til å se hvordan det går videre

...og veldig bra jobba med det dere har hittil
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
MM: Du får din sjangse deg... du kan skrive deg på Agent Venom så skal jeg se om jeg får plass til deg der. (Se første bloggen min)

U: Ble redd der et sekund

IM3: Takk Takk

BE: Takk Takk Bernt Erik
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Solx
  • Solx
WTF Oblivion Model Viewer...

1: ser bra ut

2: det samma (har lite å finne på i dag... derfor blir det mest mulig tull på mest mulig blogger... altså trolling... neida )
L. Do you know Death Gods love Apples?
  • 0
Storyen er jo ferdig, bare ta en titt nederst på dokumentet med character infoen jeg sendte

Godt jobbet gutta, gleder meg til å se det ferdige resultatet! Tenkte jeg kunne ta en tur ned på Cyber Caféen i sentrum for å teste når dere er ferdig

Wow, jeg var epic!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Solx:

TD: Jeg fikk aldri dokumentet har gått igjennom alt jeg har av dokumenter så du burde sende den til nytt...
*MacGyver Theme*
  • 0
Hmm, well here's a problem: DON'T HAVE THE FREAKING DOCUMENT ANYMORE!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
*MacGyver Theme*
  • 0
Awsome hva kommer jeg til og gjøre btw?
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Vi aner ikke enda xD
*MacGyver Theme*
  • 0
Rember to give me master marksman skills!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
ok
*MacGyver Theme*
  • 0

Jeg fikk mitt PROGRAMMERTE BLANKE ATM-KORT ​​fra GENUINE HACKERS for å ta ut beløpet på $3 000 per dag, $90 000 i en måned i en periode på seks måneder. Til å begynne med var jeg i tvil, men gudskjelov trakk jeg meg ikke ut, jeg har trukket ut $58 800 så langt og jeg har ryddet gjelden min. . EKTE HACKERE er pålitelige, testet og klarert. Alt avhenger av hvor rask du kan være for å få din fra GENUINE HACKERS i dag!
Ved interesse E-post: [email protected]
Whatsapp-kontakt: +1(260) 218-3592

  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!