Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Leste om en "tøffeste tatovering-kåring" i VG idag, og jeg må si at jeg ble ganske så imponert over alle finalistene. Særlig vinneren.
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10026862

Selv har jeg noen langt fra så flotte i en slik sammenheng da I guess...men egentlig spiller det jo ingen rolle om hvor fantastiske de er eller ikke, for de er jo mine, akkurat slik JEG vil ha dem.

Digger tatoveringer og det flotte med dem er jo at det finnes så utrolig mye å velge mellom. Enten man tegner selv, eller finner bildet i en perm hos tatovøren. Det er liksom bare fantasien som setter grenser.

Nå er det jo ikke alle som liker å "tegne på kroppen sin" da, og det er jo helt greit. Folk er forskjellige. Meeeehen, jeg er nå en av disse som utbryter "woooow" når jeg ser en tatovering, og drømmer meg litt bort om hvordan min neste skal bli.

Ja, det er liksom det som er med å tatovere seg. Ofte blir det ikke bare med den ene. Etterhvert finner man ut når man ser et kuult bilde, at -Hey, denne kunne jo bli bra på armen, eller foten, eller skuldra mi. Tenk, hele kroppen som et lerret. Da blir det fort plass til mye.

Her er forresten mine. Syns de er ganske tøffe. Ei heks selvfølgelig, en morsom mumie (like før den muligens blir naken..lol.) Og sist, men ikke minst, min favoritt badguy, som jeg simpelthen MÅTTE forevige.

Og jepp, har planer om flere. En av Link kanskje? :)

Hva med deg? Noen planer om å få ei tatovering? Eller har du kanskje ei eller flere allerede?
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
  • mani
  • mani
Nice tat`s. Drømmer om å få en "DeathBat" når jeg blir gammel nok.
  • 0
DeathBat? Hva er det? Sikkert tøft! Har du bilde?
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg har 2 stykker, selvsagt av drager(døh..alt annet hadde jo vært teit). Drømmer om ei til,men det blir nok lenge til...
Badguyen din er MYE tøffere enn bildet viser!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Kunne tenkt meg noe lignende som menneskelig avføring sveiset i lag med et muldyr... Når jeg blir gammel nok da selvfølgelig.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Nass
Nei men da så
  • 0
Så for meg en plastgitar! Høhøhø!

Drømmer om tatovering sjøl!

EDIT: Tror ikke foreldra mine hadde blitt så fornøyd hvis jeg hadde kommet valsende inn med en tatovering!

Er de dyre?
Decyfered!
  • 0
Fikk tatovering i 16 års gave av mamma og pappa. Har "Live to ride" på venstre armen grunnet min elsk til sykling.

Syntes tatoveringer er råkult. skal nok ha noen fler når jeg blir 18 gitt
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Har lyst til å tatovere en M for metallica ved hjertet, men ikkenoe mer enn det.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
SKAL Ta en tattis med Etternavnet mitt på armen, siden etternavnet mitt har to betydninger
  • 0
Skal ha tatto! vet ikke når, men skal ha det før jeg blir 18 er jeg sikker på
  • 0
Hadouken kombinasjonen på innsiden av armen, litt over hånd leddet. Drømmer jeg om altså
  • 0
Har litt lyst på en Liverbird ett sted , men for å være ærlig synes jeg ikke at de aller største tatoveringene er de fineste.

Lagt til 2010-09-01 20:33:
Liverbird
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
I do, I do! Drage på skulderbladet, ikke Tribal tattoo nei, altfor harry! Og på håndleddet har jeg AC/DC logoen. Blir nok et par til tenker jeeeggg
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
A triforce by the heart, and ''CoD'' on my ass Eller ''Modern Warfail''.. spiller ikke så stor rolle så lenge den er på stumpen, egentlig..

Kjempestilig heks du har, btw ;)
''eh'' - Link
  • 0
Hmmmm... Skal jeg bare skjære gjennom med noen knivskarpe meninger nå? Blæh, shit la gå..
Tatoveringer har blitt en slags, jeg har vanskelig for å sette ord på akkurat dette, klisje!?

"ooooh, du har en sånn over rumpa ja. Ah ja den var fin du.."

Det øyeblikket du har valgt deg en tatovering fordi det er coolt, så er du allerede litt på ville veier. Tatoveringer ER coolt uansett! Du trenger ikke velge en og plassere den over skuldrene, mellom puppa, i skrittet eller Gud forby på halsen fordi det er coolt.

Og så har vi dette fenomenet med folk som tegner tattisene sine selv. Nå kan det hende at mange blir sinte.. Men la det gjerne være! Det synes faktisk. I de aller fleste tilfellene hvertfall.

Nå er jeg ikke noe skole-eksempel selv på dette området. Mine tatoveringer symboliserer godt og ondt. En fargerik versjon av ying og yang. Det er en New age/spalsh slange som symboliserer ondskap, og en orientalsk/splash drage som symboliserer godt.

Om jeg skal ha fler? Joda, jeg skal nok det.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Kanskje AC/DC lynet på skuldra, eller tattoene som jack fra bioshock har : D
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
jonskja: Awww! My eyes! LFC for the lose!
  • 0
Orochimaru <3
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Får vel få meg en tattis på endetarmen en gang.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Cboy J-kins skrev: "Får vel få meg en tattis på endetarmen en gang."

"End of the line". Hurr durr.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
jonskja: Livebird...tøøøøøff!!!

Tror forresten jeg ikke skal ha noen tattis som ikke vises. Sier seg jo selv, jeg vil ha ei et sted som jeg kan vise frem. Altså IKKE på rompa eller puppene eller noe i den duren.

Tattiser er tøffe, og MÅ jo brifes med.

Faunvik: Tja, alt fra 500,- og oppover. (Heksa mi kosta 500,-) Oro kosta..øh, ja, hva var det? Oi, husker ikke..1500,- tror jeg).

Cboy-J-kins: hm, høres smertefullt ut.

R4zor: Hehe..litt for sært..hehe...

Periso: Øh..oooookei...

Har også tenkt på triforce...joooo, må sikkert få det til en gang... Men spørs om jeg får gjort det da..tattis-sjappa er jo i nabohuset..liksom for nært..skulle en jo tro..lol..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg vil ha på forarmen til å begynne med men blir ikke før om noen år, vet ikke hva jeg vil ha men skal tegne den selv..

Også har jeg veldig lyst på triforce en plass
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Skal skaffe meg en tattis nå i Desember. Gleder meg<3

Btw, har du virkelig Orochimaru?! Den var sjuuukt stilig!!... :3
:D <3<3<3
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!