Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå begynner det å bli en stund siden jeg sist la inn en blogg på Gamereactor så nå synes jeg at jeg skal begynne på igjen.

Hva har skjedd siden sist? Jo jeg har vært i militæret og fullført førstegangstjenesten, som militærvakt. Gå rundt med MP5 og passe på Terningmoen rett utenfor Elverum by. Siste uke jeg voktet leiren var når landskytterstevnet var. (30.07.10 - 06.08.10)

Ellers så studerer jeg på HisT (Høgskolen i Sør - Trøndelag), hvor studiet er da Forkurs til ingeniør. Jeg har nemlig tenkt å bli data ingeniør.

Det ble ingen lang blogg, jeg tenkte jeg skulle oppdatere dere og si hei på dere!

og ja.
ny pc er på vei
(link: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332714)
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
Awsome!
Fikk du bruke mp95?
"Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. NO is the answer."
  • 0
Du har opplevd mye bra maggle. Gleder meg til du får den nye PC-en slik at du kan bli med å spille BC2 på skikkelig vis. Hva med asain? Lite å høre til han

Lykke til med studiet maggle
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Elverum ja, fin fin by (må jo bare si det siden jeg bor der selv). Regner med det blir konge med ny gamer pc? Må du slutte å friste folk sånn med hardware "sikle".....
  • 0
@ ZeroFool: nei. de våpnene jeg har brukt og avfyrt er: MP5 A5 (med hel kolbe), HK 416, Glock p 60 og Colt

@Bernt: Han vil ha ny pc men bruker ikke pengene. Er litt forvirra til hva han egentlig vil =/
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!