Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Lykkedragen FTW
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Er ikke hjernen utviklet før gutta blir 25? Hahahaha! DET forklarer jo en MASSE!!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Siterer Lykkedragen:
Statestikk er bare statestikk. Man kan lese den og få det resultatet man vil, avhengig av målgruppen.

Man kan jo også si at man bør heve alkoholloven til 30,da det oppstår mye støy og forstyrrelser i bil som kan påvirke unge førere da disse ikke er erfarne innenfor bilkjøring og lar seg lett distrahere..

Sier statestikken noe om eldre biler vs nye? Det er jo en meget kjent sak at unge menn kjører vrak som lett kan føre til farlige situasjoner..


Er enig med deg om statistikk.
Er lei av folk som skal snakke om at damer tjener mindre en men statistisk. Det kan jo ha noe med at damer synker ned mer en menn når de har fått barn.

Har hørt at statistisk sett er menn bedre kokker, men det betyr ikke alle menn er bedre en alle kvinner. Skal vi straffe alle for hva noen gjør?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Dette er rett og slett det dummeste jeg har hørt på lang tid! Jeg ser heller flere jenter som kjører vrak enn gutter du Lykkedragen. Tror nok det blir mange gale bil-folk som klikker hvis dette blir innført.
  • 0
Hadde ikke hatt noe i mot dette ettersom jeg for det meste bruker kollektiv trafikk og beina mine for å komme fram.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Kjøre sykkel FTW!
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Hva med å ha likens oppkjøring som i Finnland?
Der kjører man jo rally før man blir konfirmert!

En annen ting er at når man får lappen må man jo vise seg fram litt, uansett alder. Så jeg tror det de oppnår med dette er at råkjørerne havner i 23-25 års gruppa
  • 0
Kollektiv transport FTW....
  • 0
Enig med de fleste her som sier dette er teit Grisekjør så mye du bare vil mener jeg! Bare det ikke går ut over andre Kan ikke staten gjøre det enklere for oss å grisekjøre under sikre forhold? Ja til flere baner man kan kjøre på og gjør det billig hadde vært et fint vedtak
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Vrøvl indeed...
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
" Noe annet jeg brenner mer for er at kvinner i kvinnedominerte yrker ikke bør maser om lik lønn som f.eks. ingeniører, når de kunne ha blitt det selv og var klar over forskjellen da de valgte studieretning."

Dette er det dummeste jeg har lest. Ja verden hadde blitt en fin plass om vi alle var ingeniører. Får håpe du ikke blir syk og havner på sykehus for det ville jo ikke vært noen som kunne ta seg av deg der.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Menn utvikler konsentrasjonen og reaksjonsevnen til det fulle mye lenger etter enn kvinner. De er ferdig i 18-19 års alderen, vi er ferdig når vi er rundt 27..... Så det er en av de tingene med at om vi menn kjører fort, så har vi større problemer enn jentene.

Men, det bør ikke være en forkjell. Om de skal høyne den, så må de høyne den til begge kjønn.
Og sette høyere bøter. Mye høyere.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Ser at det er 40% for ja, og 60% for NEI hos nrk

Politiet skulle ha vært mye bedre til å ta sånne folk som kjører for fort og skader seg selv.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
@The xbox 360 guy:
Det er ikke slik at alle jenter har bedre reaksjon en alle gutter, du ser på det litt kantete.

Nesten alle kvinner ville ha likestilling, nå vil noen ha mer.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
  • KlM
  • KlM
Jeg har nå den erfaringen at kvinner under 23 er like farlige i trafikken som menn. Jeg kjenner flere kvinner som allerede etter kun 2 år med lappen har vraka en bil hver allerede. Den ene ble neste kjørt ihjel da hun kjørte ut på motorveien uten å se seg om.

Og noe statestikk fikk vi aldri se i den artikkelen.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Vell, om de er 3, 18 eller 23, 60, 90, eller 139 spiller da vell ingen rolle så lenge de kjører bra. Jeg er enig i 18. årsgrense på kjøring av bil i trafikk, men jeg er uenig i at hver en pokker ungdom er "nødt" til å kjøre opp. Jeg og vil kjøre opp en gang, men hvis det var mulig, hadde jeg heller foretrekt kollektiv trafikk, autostyrte biler, eller teleportasjon.

Alt i alt syntes jeg det burde være vanskeligere å få lappen, det vil si at færre får lappen, og de som får den er mest sansynlige bedre. "Vola", mindre ulykker xD
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Personlig er jeg straks 18, og regner med å ha lappen innen 6 måneder. Vil ikke at det skal utsettes, for jeg har digget og vært interesert i bil hele livet. Jeg ser på meg selv som en ganske god sjåfør, har øvekjort helt sinnsvakt mye (Godt over de 500 timene som anbefales) Har kjørt bil med diger campingvogn langs svingete og kronglete veier, og kjørt flere forskjellige biltyper i forskjellige situasjoner og områder. Har tilogmed vært med i en skikkelig smell. Så jeg syns egentlig jeg er rimelig klar for å ta den lappen nå.
Knurr...
  • 0
en ting funker, at folk under xxxx ikke får kjøre bil etter si 24.00 eller ikke ha flere en 3 i bilen, sånne ting fungerer faktisk. grunnen sjønner vel de fleste??
  • 0
Rave! Som ikke vet hvordan du skal kjøre en bil - ikke kjøp det! Videre, nå på Internett kan du finne mye interessant håndbøker for ulike merker på bilene. Jeg tror det er bare et spørsmål om initiativ
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!