Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kommer vel ikke til å tiltrekke mange lesere med den kjedelige tittelen her,men for de få som orker å lese dette, velkommen!
Det er lenge siden jeg har vært aktiv på Gamereactor, og det har til dels vært grunn av at jeg har satt meg selv tilbake og tenkt på livet. Mitt liv. Hva det betyr, og om det betyr noe. Jeg må innrømme, man blir deprimert av å tenke på det, men musikk har virkelig hjelpet meg igjennom det. Jeg legger ved tre gode sanger ved slutten av bloggen. Men jeg skal ikke snakke om det nå. Jeg lager mest trolig en blogg om mine tanker om livet en gang i den nære fremtiden, men nå skal jeg bare snakke om de små, ubetydelige tingene som har skjedd meg siden jeg sist var på Gamereactor. Fordi de små tingene er noen ganger det som teller mest.
Jeg har sluttet på fotball, på grunn av manglende interesse. Jeg har vært med i nesten ti år, og de siste tre årene så har det vært nesten en "plikt" å være med. Men på nyåret så bestemte jeg meg for å ta en pause, kanskje en som varer. Vi får se.
Jeg har begynt i tiende klasse. Har ikke vært så annerledes så langt, men jeg har blitt bedre kjent med den jente det siste halvåret. Vi er gode venner for øyeblikket. Vi får se hvor det går. Kanskje vi blir mer enn det, eller så blir vi kanskje bare venner. Only time will tell.
Jeg har kjøpt meg en Alienware M11X. Den har allerede rukket å bli skadet, og det rett før den nye DLCen til Mass Effect 2 kommer ut. Go figure.
Som dere kanskje hører, så liker jeg Mass Effect. VELDIG. Jeg elsker det. Både ME og ME2. Jeg har blitt engasjert i ME2 forumet. Give me a shout hvis noen av dere er med der. Ellers så har det ikke skjedd så mye i mitt liv. Jeg skal ha "fest" på hytten min imorgen. Ikke en sånn fyllefest hvor alle kommer og blir dritings, en fest hvor 5 gutter og 5 jenter kommer. De respektable i min klasse. Og gjett hvem en av de jentene er?

http://www.youtube.com/watch?v=8QaoPdILqF0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=hlsYQsn5QaE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Jlv--BYwCaU&NR=1
  • 0
Flotters blogg, fint å at andre også grubler over livet sitt noen ganger. Min sommerferie startet med at kjæresten min slo opp, det er jo ikke alltid så lett. Ellers har jeg startet i tiende, og gruer meg vagt til arbeidet fremmover. Lykke til med dama du da.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Jeg bare digger den blå skjorta di! Regner med at det er deg på bildet så.. Meget sprek farge, som i likhet med lilla oser av originalitet, selvinnsikt og selvsikkerhet!

Dritt med data'n din da.. Alle de boksavene sier meg ingenting, men det er sikkert en god data, hehe.. Jeg har så lite peiling på data! Mass effect er noe av det bedre som er laget av action RPG spill. Jeg grøsser bare av tanken på det massive spillet! Mass effect 2 derimot var bare en kjedelig hjemmeulykke for min del.

Bra musikktips da. Koste meg med dem!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Cboy J-kins: Oh, sorry to hear that man. Håper din framtid viser seg å være bra. Gruer meg til arbeidet jeg og, men jeg tror at dette året kan bli bedre enn de forrige.


Dr Madnar Petrovich:
Why thank you Dr.!
Ja, det er meg på bildet, fra konfirmasjonen min. Jeg er enig i at ME2 ikke er på nært like bra som ME i henhold til historie, men det er spill nr. 2 i en trilogi, så jeg tilgir dem det. Det kunne ha vært mye verre, for å si det sånn. Alt jeg er opptatt av nå er ME3. It will be awesome
  • 0
Jeg er uenig, story syns jeg var bedre i ME2, og jeg likte at de hadde oppgradert cover systemet, men det som var dårlig med det, var at du kunne bare sitte der hele tiden, det må liksom være noet som får deg ut fra cover

Fin blogg!
  • 0
Fin blog! Velskrevet og oppsummerende. Har selv begynt i 1. klasse på videregående skole nå. Går veldig greit, liker meg bedre med SSP enn u.skolen generelt, selv om jeg hadde mange venner. Miljøet for læring er ofte ræva på u.skolen.
uansett; lykke til med jenta, har selv noen i kikkerten!
Kålroten
  • 0
Heisann...fin blogg.

Fordi de små tingene er noen ganger det som teller mest. Så sant som det er sagt.

Lykke til med festen...og med jenta...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Mass Effect 1 var overlegent når det kom til storyen, og det hadde en mye mer karismatisk og truende antagonist, men Mass Effect 2 forbedret liksom på ener'n på så utrolig mange måter at det bare føltes mer velpolert og... tja, diggbart, I guess. Aw heck, JEG elsket det ihvertfall. Et av mine favorittspill, faktisk. Er faktisk nesten så jeg synes at ME1 er svært overvurdert med tanke på hvor mange som hyller det som om det var gull og oppfølgeren bæsj, kun på grunnlaget at storyen var bedre og at det var mye mer RPG-ish. Greit nok, eneren var et kjempebra spill, men etter å ha spilt igjennom det etter jeg ble ferdig med ME2, skinner feilene mye mer igjennom enn de gjorde på første playthrough.

ME1 = 8/10
ME2 = Fuck yeah/10
Deal with it.

Kul skjorte btw!
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
Halla bra blogg. Sluttet på fotball i 5 klasse for manglende interesser :/

Du va litt kjekk på det bilde

(I`m not gay )
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!