Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har støtt på et problem den siste uken jeg har vært på GR, hver gang jeg går inn på forumet og skal se på tråder, sorry denne setningen hørtes teit ut, men jeg kommer til å si hvorfor jeg ikke sletter dette. For det har seg sånn at Gamereactor ba'en med innlogging osv. går lengre ned på siden enn den burde. Så jeg klarer aldri å se første post på en tråd eller første post på neste side etc. Jeg har det samme problemet når jeg skriver dette, det er umulig for meg nå å sjekke skrivefeil osv pga. at denne bar'en står i veien for teksten jeg skriver, vet dere om en måte å fikse dette på?
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Send et lesebrev!
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Dette burde ha blitt sendt inn som lesebrev eller spurt om i forumet
  • 0
Er dette kun med Gamereactor det skjer?
Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade
  • 0
Siterer Sjokolade:
Er dette kun med Gamereactor det skjer?

Ja, bare Gamereactor
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Du burde skifte til Mac
Living so the last night feels like a past life
  • 0
@JoEy_Odd:
Ja, til MationMac!
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Sånn var det med meg her for noen dager siden, men det er helt normalt nå
  • 0
Dette problemet har jeg hatt også, men ikke bare her på GR...
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Gamereactor er så godt som alltid bugga hos meg også!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!