Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

min venn har fått the the yellow line of doom på sin ps3. for di som ikke vet hva det er så er det omtrent det samme som the red ring of death på xbox 360. er det noen som har en løsning på dette problemat? all info om problemet er nyttig.
entrador
  • 0
PS3en må inn til sony og repareres. Er ikke helt sikker på hvordan alt det finker så du burde spørre i forumet.
  • 0
Ring til sony. De kan hjelpe deg. Men dette kunne du spurt om på forum, ikke blogg materiale.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Hva med å sjekke på Sony nettside, istedenfor å poste en slik unødvendig blogg? Forumet er til for å brukes vettu
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
YLOD, Yellow Light of Death
Må sikkert inn til reparasjon
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jeg endte opp med å kjøpe ny ps3 etter slikt problem, men det var fordi garantien ikke funket dersom jeg ikke hadde kvittering el.

Jeg kjøpte ikke ps3-en med en gang etter sammenbruddet da. Først prøvde jeg å fikse problemet selv. Etter to måneder funket den igjen, så fikk den det gule lyset igjen så reparerte jeg igjen og så døde den for godt ettersom jeg gav opp.

Veldig surt, med veldig lang ettesmak. Men så ble jeg flinkere til å spare penger deretter. Så det var ikke helt forgjeves da heldighvis.

Men dersom du skal reparere selv annbefaler jeg deg å oppsøke youtube.com. Bare søk YLOD så finner du nok noe fort. (Selvfølgelig fem stjerners videoer)
Naughty dog
  • 0
Tja, du får finne en guide om hvordan man fikser det i en 2 måneders tid, ta backup av alt av spillfiler, lagringer, trophies og annet på en ekstern harddisk for å så sende den til Sony for reperasjon.

Men bruk forumet neste gang du har spørsmål.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
YLOD må leveres inn på butikken du kjøpte den, så sender de den inn på service for deg. Normalt tar reparasjon 1 mnd.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
jegf fiksa den for noen uker siden,funker enna.

det du trenger er en hårføner,ei eske og ei vifte.

Lagt til 2010-09-06 16:12:
http://www.gamereactor.no/blog/jompa26/25076/
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
Ja Jeg viste Jompa den metoden

http://www.youtube.com/watch?v=xHMW7XR59Fw Der har du måten ! Jeg blir å legge den linken øverst på mitt krypinn for deres framtidige bruk

Lagt til 2010-09-06 16:43:
PS

ikke Yellow line of Doom

Men

Yellow Light of Death
*MacGyver Theme*
  • 0
ja,takk igjen venom140,ps3 går enna
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
det er ikke min ps3 men en av mine venners. og problemet med å sende den til Sony for reperasjon er at han mest sansynelig ikke får tilbake den orginele 60g ps3en. en annen venn av meg hadde samme problem for ca 1 år siden han fikk tilbake en nyere versjon av sin ps3 og problemet med dette er at man ikke kan spille ps2 spill på de nyere modellene. ikke at dette virker som noe stort problem for meg men min venn er litt vrang av og til. han kan heller ikke levere tilbake ps3en fordi butikken han kjøpte marskinen i er lagt ned og btw så har både jeg og min venn prøvd oss på sonys forum men til ingen nytte hadde det kommet noe nyttig info ut av forumet hadde jeg ikke skrevet denne bloggen. og takk for hårføner tipset skal sende linken til min venn snarest mulig.
entrador
  • 0
Siterer ZubiMar:
Normalt tar reparasjon 1 mnd.


Nice one!
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!