Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Snakket med Kengro på msn i dag og da fikk jeg høre at jeg var en utrolig til person som var så positiv selv om jeg har vært syk. Slik han skrev som kommentar i bloggen min; "Skal da vel klage!!! Her skal det da selvsagt jamres av full hals, er jeg syk skal faen hakke meg ingen andre i huset ha det bedre enn meg. Om jeg så må jamre på meg tarmslyng"

Selv er jeg vel kanskje litt for positiv i følge andre, men det er slik jeg er. Om det er hardt, prøver jeg å se de små positive gledene i livet. Sikker på at jeg er og blir sånn til den dagen jeg stuper i grava. For meg er det viktig å være positiv og prøve å få de i rundt meg med på det samme. Tenke positivt er noe som er lurt og selv om det står på som verst, for før eller siden så må man opp av gropa og ut i lyset.

Vi er jo forskjellig og om jeg blir "skutt" i Battlefield: Bad Company 2, så flagrer det med bannskap og ting som ikke egner seg på trykk.

Er du positiv til alt eller er du mer "realistisk" når ting går på tverke for da skal det høres? Selv befinner jeg meg nok nærmer grønn pil enn rød og er veldig positiv anlagt!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Prøver å holde meg positiv, men det glir vanligvis over i realistisk, før jeg skjerper meg litt...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Du er nok preget av å ha jobbet som selger i ditt yrkesliv.
Å løfte frem positive hendelser og egenskaper ved ting kan fort forplante seg til andre arenaer.

Jeg er av den mening at slikt er mestadels positivt, noe av det mest negative ved det er vel at man muligvis ikke ser feil eller mangler og dermed kan overse grunnleggende eller strukturelle feil etc. Det mener jeg ikke favner deg ettersom jeg kjenner til reaksjonene dine, eksempelvis på skiftet av struktur, rutiner og slikt når Jon Cato tok over redaksjonsansvaret i GR - Hvis du da mente alvor med det du dengang ytret om å stille ultimatum hvis du ikke fikk som du ville vil si.

Angående den der banninga di så vil jeg ytre at jeg aldri opplevde det som trykkuvennlig, ettersom "Svarte baillstellet" er et ganske mildt uttrykk hvis man ser på området fra trøndelag
og nordover, hvor jo Snåsa ligger. Men det er jo fra BF2-tida - har jo ikke hørt deg mens du har spilt BF:BC2, dessverre!
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Jeg har en uvane av at jeg klager bare for å klage, men generellt ser jeg positivt på livet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det er jo en god egenskap å være positiv. Jeg ligger nok ganske i midten, noen ganger kan jeg være svært positiv, andre ganger det helt motsatte. Som regel er jeg nok en realist (håper jeg).
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Holder meg som regel i midten på realistisk, men det kan variere fra dag til dag.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Har jeg hatt en dårlig dag er jeg på negativ, men har jeg hatt en god dag er jeg veldig positiv
  • 0
Jeg ligger vel som regel i "Realistisk"-sonen, men glir veldig fort over på "negativ"-sonen.

"En pessimist er en optimist med erfaring"

Når blir det kåret flere vinnere av konkurransene her på siden?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg sklir vel inn i realistisk sonen, selv om jeg gjerne skulle vært i positiv sonen.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Spørs litt på hva situasjonen er om heg er Posetiv eller negativ.

Du er bra posetiv... Du har en bra posetivitet som gjør deg til den du er. Du støtter opp alle nye personer til å bli like god som alle andre...
*MacGyver Theme*
  • 0
Vil vel si at jeg er ganske positiv. Men når jeg spiller så banner jeg. A lot
  • 0
Nærmere negativ enn positiv for å si det sånn, men prøver for det meste å stille meg nøytralt.
  • 0
@Venom140

Ikke vet jeg hva Posetiv eller Posetivitet er..
Tror iallefall ikke det har med positivitet eller negativitet å gjøre..
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Jeg er en positiv optimist med et realistisk syn på livet .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg er nok en pesemistisk realist som prøver å gjøre det beste jeg kan med det jeg har fått
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Grønn pil her og.
Du er positiv, men man kan aldri bli for positiv.
  • 0
Kan tenke meg at jeg ligger rett forbi "realistisk", mot "positiv", men jeg kan da, som sikkert de fleste andre, ha negative tider også, der det meste ikke kan bli bedre.
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Å være positiv er da vell ikke noe å skamme seg over Prøver for det meste å være positiv til det meste.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg håper og tror at jeg befinner meg omtrent midt mellom realistene og optimistene. Liker å se positivt på ting, men samtidig må man innse hva som er sannsynlig.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Har alltid sett på deg og Kengro som kontraster av hverandre, for godt eller vondt. Litt snedig, når jeg tenker på det. Foretrekker hverken din positivitet eller hans negativitet, og mener ikke at det ene livssynet (kan jeg kalle det livssyn?) er bedre enn det andre. Ikke noe dårlig med å være positiv.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Hehe - det er nok flere enn deg Cladeus som har dette synet på meg og Kengro ja

Derfor passer vi litt sammen når det kommer til ideer m.m.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hehe, Cladeus har nok rett i at Kengro og Bernt Erik er de rake motsettningene. Men det er så hærlige mennesker, og jeg gleder meg villt til å komme opp å høre mer på hva Kengro har å si.

Og den positive energien som Bernt Erik sprer, ja den har jeg vitnet first hand. Og det er pinade ikke noe tull altså! Selv Jedi riddere må knele for Bernt erik i støytene.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Tror jeg holder meg på den realistiske siden enn så lenge. Muligens midt på.
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg er humoristisk negativ, ikke alt av negativitet er ment seriøst men det legges 110% seriøst frem for å se hvor mange som biter på. Jeg og Bernt er til tider dag og natt, noe av grunnen er selvpåtatt. Bernt har en type posetiv energi som til tider er farlig, han kan få en død mann til og tro at han lever og alle andre til og tro at ca alt går. Intet galt med det men der det er en plusspol må det finnes en minuspol. Hellers blir det bare tull og vas.

Blir jeg skutt i BF er det krig, noen må dø og hvem kunne ikke ha brydd meg mindre
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Jeg prøver alltid å holde meg positiv
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!