Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

På søndag morgen publiseres vår Halo: Reach-anmeldelse. Her får vi svaret på om Bungie leverer en verdig avsluttning på det storslåtte eventyret, eller om skyhøye forventninger setter en demper på festen.

For å få full pott hos Gamereactor, blir Bungie nødt til å ha utviklet det beste Halo-spillet til dags dato. En utfordring som burde få selv de beste utviklerne til å skjelve i buksene.

Så hva tror dere, folkens? Vil onsdag i neste uke by på en actionfest av det store, eller har Bungie allerede nådd toppen?

Søndag morgen får vi svaret.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Vedder 5000000 på at det ikke får 10/10. Ser ut som GR har sluttet å gitt det...hvis ikke de er halofanboys som skriver at spillet er perfekt
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Hehe, gleder meg til spillet uansett karakter. Om Bungie har laget tidenes beste Halo? Neppe, men at de har laget en verdig avslutning på en av det siste tiårets beste spillserie? Jepp.

Jeg har absolutt troa på dette spillet, men med tanke på at dette blir et Halo uten Master Chief, kan det bli det vanskelig å overraske. Får håpe de nye figurene bare fører til mer oppfinnsomhet og langt mer variert gameplay enn i de tidligere Halo-spillene. Gleder meg, Bungie har aldri skuffet meg
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Tipper på 9/10 eller 10/10. En ting vet jeg, og det er at det blir et fantastisk spill...
  • 0
Gleder meg stort til å lese anmeldelsen, har på følesen av at det får 9/10.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
meget nervøs, jeg er spent, jeg skal ihvertfall kjøpe, gleder meg
  • 0
Håper på 8/10 eller bedre, men kommer til å kjøpe det uansett karakter! Halo er Halo!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Gleder meg allerede, skal though spille paintball med klassen på søndag, så jeg får ikke sjekket anmeldelsen før ute på kvelden, darn!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Du kan sjekke IGN sin anmeldelse på lørdag
  • 0
Gleder meg virkelig til anmeldelsen. Men etter måten du har skrevet bloggen så kan jeg gjette på 10/10.
  • 0
tss. spillet kan få 1/10 uansett. jeg kjøper det
  • 0
Nå spekulerer folk i hvilken karakter spillet skal få igjen. Ser ikke noen grunn til å gjøre det? Fører bare til krangel når spillet får noe mellom 7-8/10 for «GR er for strenge og karaktersystemet er feil». Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg vil hvertfall tro at samtlige delkarakterer blir 10ere. Holdbarheten har alltid vært upåklagelig i Halo, og med flere funksjoner enn noen gang, ser jeg ingen grunn til at det skal bli dårligere i dette spillet. Lyden og ikke minst musikken har vi allerede hørt at er storslagen i dette spillet, og personlig liker jeg veldig godt grafikken også. Gameplayet i Halo-spillene har også alltid vært flott. Når det kommer til selve karakteren, må jeg også si at jeg har mest tro på en 10er, selv om 9ern heller ikke er usannsynlig.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Så hva tror dere, folkens? Vil onsdag i neste uke by på en actionfest av det store, eller har Bungie allerede nådd toppen?

Spillet kommer på Tirsdag
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Må kommer meg ut og forhåndsbestille Reach
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • Ine
  • Ine
Har forhåndsbestilt Limited Edition, og skal fullføre det på release, uavhengig hvilken karakter det får. Gleder meg til anmeldelsen deres er ute!
Riddle me this
  • 0
fårhåndsbstillt allerede ska til harstad etter skola og hente d tror d får en tier ,men beste halo?? neppe..
halo CE eier fortsatt
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Har aldri hatt noe forhold til Halo, men jeg tror jeg skal kjøpe Halo: Reach selv om jeg ikke vet noe om det, siden alle vennene mine på XBL bare kommer til å spille det.
  • 0
det lukter 10/10 her;)
alle som prøvde betaen veit at det ikke er no galt med gameplay og grafikk... viss vi i tillegg får storyline og musikk i velkjent halo stil, blir dette bra saker;)
  • 0
Nei du kan ikke sjekke IGN sin annmeldelse på lørdag. Den kommer ut 21.01 Lørdag amerikansk tid. Vi ligger 6 timer foran tiden de mener. Derfor kommer den 03.01 Norsk tid
why so serious?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!