Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg kjøpte min PS3 i høstferien 2008 og hadde den i 1 og et halvt år før jeg oppdaget den triste nyheten. Jeg var hos faren min og skulle spille litt Red Dead Redemption (et av tidenes beste spill), men da jeg trykket på ikonet for å spille dette ble bare skjermen helt svart. Jeg prøvde med forskjellige spill, filmer og demoer. Det samme skjedde!! + At jeg ikke fikk Red Dead ut fra maskinen

Heldigvis hadde jeg 2 års garanti og leverte den litt trist til Euronics. De måtte sende den inn til Sony for at de skulle få fikset den. Jeg hadde heldigvis broren min sin 360 og skaffet meg litt Live og MW2, men dette ble litt kjedelig ettersom alle jeg kjenner spiller på PS3. Jeg fikk en ''bytte-PS3'' (gammel PS3 med nye deler) i starten av August. Det var av akkurat den samme modellen så jeg fikk ingen ny slim :( .

Men da jeg spilte MW2 på PS3en på den sjette dagen etter at jeg hadde fått det skjedde akkurat det samme IGJEN! PÅ DEN SJETTE DAGEN!!!!!! Jeg hadde heldigvis fått ny garanti og leverte den inn. Men da var det MW2 som hadde sett seg fast! Så da satte jeg meg ned med litt Halo og MW2 på 360. Jeg fikk enda en bytte-PS3 for to dager siden (07.08). Alt funker helt fint med den til nå, men problemet er: alle vennene mine spiller MW2.

Euronics kontaktet Sony angående de spilla som hadde sett seg fast og da kom sjokknyheten! Om TRE MÅNEDER så fikk jeg igjen spilla. Fordi at de måtte sende maskinene til Amerika for å klare å få spilla ut! Jeg kunne ikke få de spilla nye på grunn av at det ikke var Sony som hadde noe med disse å gjøre så jeg kunne få noen andre spill (sikkert Uncharted, Resistance osv) og noen kontrollere (PlayStation Move? Hadde vært fint å slippe å betale for den).

Så ja. Hva forteller dette om Sonys service?

Og en annen ting jeg trenger sykt mye hjelp til. Jeg har holdt med noe litt ulovlig på PSN å det er å holde på å bytte spill med andre spillere. Slik at de lager en bruker med min PSN slik at de kan få nedlastbare spill. Men nå tror jeg at Sony ikke har slettet brukerne på de andre maskinene og derfor får jeg denne meldingen når jeg skal laste ned greiene mine igjen:
Identiteten på dette PS3 systemet kan ikke bekreftes, så dette innholdet kan ikke brukes. 5 identiteten på flere PS3 systemer er allerede bekreftet på kontoen din. For å bekrefte identiteten på dette PS3 systemet, må du slette et annet PS3 system.
Men hvilke system har min bruker? Vennene mine har jeg slettet den fra, så det må være at Sony ikke slettet den hos de.Jeg har omtrent 100 ting jeg har betalt for å disse får jeg ikke igjen nå?! Blant annet et PS+ medlemskap!! Kan noen være så snille å si hvordan jeg kan få dette tilbake på en annen måte? Jeg har ikke kontaktet Sony angående dette.
Benny
  • 0
Jeg ventet et halvt år før jeg fikk mitt inFAMOUS tilbake, endte med at Expert ga meg ett fordi Sony ikke hadde sendt noen erstattning selv om de gir ut spillet. Sony er dårligst på kundeservice på markedet i 2010. Be en av vennene dine om å deaktivere PSN din på dere maskin, så kan du aktivere. Etterhvert vil Sony deaktivere brukeren på din gammle konsoll.
Utifra mine erfaringer fra Sony gleder jeg mer til en ny Xbox enn en ny Playstation fordi Sony er "bitch'en" til sine 3. partsutviklere slik som Capcom og Square Enix og de klarer ikke å få til en skikkelig support med mindre du bor 200 meter fra hovedbygningen de har i USA.
  • 0
Jeg elsker PS3, men Sony har den drittservicen ja. Takk for info og tips
Benny
  • 0
Pfff...det sharing greiene er da ikke ulovlig. Sony sjæl som har skyld i at det er så lett å dele spill med venner Den "feilen" kunne de ha rettet på under hvilken som helst oppdatering, men det har de da altså ikke gjort.
Men anyways, kjipt at Somy gir deg såpass lite service, får be til gud om at jeg aldri må levere inn min kjære PS3...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Jeg vil si at Sony sin service egentlig er ganske så bra, men at du har hatt uflaks og dette har jo gjort at du fikk en dårlig service.
Jeg kjenner en som fikk YLOD og leverte den til Elkjøp, det tok jo ca 2 måneder før han fikk en ny igjen. Det visste seg at da han hadde levert PS3en, så lå den på lageret til Elkjøp ca 1 måned pga at de ikke gadd å sende den, deretter fikk Sony den og prøvde å reparere den, men endte med at de sendte en Slim tilbake til ham.
Jeg syns 1 måned hos selve Sony er ok hvis de sender en Ny maskin tilbake.
Så jeg mener i dette tilfellet at du hadde skikkelig uflaks og jeg skjønner at du syns Sony sin service er dritt etter dette.

P.S. er det ulovlig å bytte spill?
(Jeg bytter bare med en person og det er min bestevenn irl så jeg kjenner ham godt )

P.S.2 Jeg mener byttet, kjøper ikke no særlig mye spill på psn mer, så det blir egentlig ikke no mer bytting (eller som jeg kaller det: Sharing (det er jo lovlig å laste ned på 5 forskjellige maskiner))
  • 0
Hvis ps3'en sendes til USA kan den komme borti skade, og den er mer brukt. Og jeg nekter å tro at de er forsiktige med spillene når de har fått dem ut.

Jeg syntes Sony skulle kostet på seg de to spilla... Det er kun i underkant av 1000kr... Sony er millionærer .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
1500,- rettere sagt pga MW2 var Hardened Edition og RDR var limited
Benny
  • 0
hva,var galt med den?
for hvis det var noe som helst liv i den kan du få spillet ut.

bare skru den på med den knappen bak,mens du holder nede eject knappen.da vil ps3 kjøre en fan test.
dette kan av og til skade den,men gjør det no når den allerde var ødelagt?
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
Tja, viker som om Sony har skutt ned "flyet" ditt på grunn av din piratkopiering av spill

Og husk å ha kontakten kobblet inn og powerknappen bak på slått på
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Og hva er logikken her. Hva spilte du når PS3en svikta igjen og igjen... Xbox og Halo!!
  • 0
Jeg piratkopierte ikke.
Benny
  • 0
du får sende en mail til Playstation Hotline Nordisk film. De er kjappe å hjelpe med akkurat det der.

Min svigerbror hadde samme problem som deg, men han drev ikke å jukset med psn. Han hadde bare gått gjennom 4 erstatnings ps3 fra Expert + hans egen som til å begynne med ble ødelagt.

Jeg sendte en mail til adressen du finner under, og de løste feilen over natta.

PS jeg klarer bare ikke å begripe hvordan "dere" klarer å ødelegge disse konsollene.

[email protected]
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Det går an å lure spill som har satt seg fast i maskinen med YLOD etc ut igjen før du sender den på service. Hemmeligheten ligger i å holde inne eject-knappen mens du skrur på maskinen bak. Da skal den komme ut igjen.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!