Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei det her er en anmeldelse om MONSTER. Jeg kommer til å se min mening om MONSTER, men jeg vil også høre deres mening om MONSTER.


MONSTER kommer fra USA i 2002, den orginale er grønn og det er mange flere.
Den er stor 500ml


Min mening om MONSTER ENERGY GREEN:

Monster er en av mine favoritt Energy bokser(og mange andre)
Den er utrolig god er stor og den har vitamin B pluss
Jeg pleier bare å drikke en, fordi at den har en spesiell smak som man blir kvalm av viss man drikker for mye. Smaken til MONSTER er merkelig man kan nesten smake at den er grønn. Den har en etter smak som varer lenger en andre Energy drikker, etter smaken er sterk og seig først blir den sterk veldig fort etter på kommer den seige smaken. Den seige smaken kan jeg ikke beskrive det er frukt eller noe som er kunstige stoffer.

Monster har et kult bilde og de er mye på skate klær å på biler. Det er et stort skrukkete M som er ripet opp av et Monster.

Unleash the Beast er et dritt kult slag ord, å den passer veldig bra til merke.

Den får 9.5 fordi at man må vende seg til smaken.


9,5
Nathan is back!!
  • 0
Øhh, den får 9,5 og den smaker dritt? Vanskelig å forstå... og den seige smake skyldes sikkert at energidrikker er proppet med kunstige tilsetningstoffer. Holder meg fortsatt til vann...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Liker monster jeg og Gir det 10/10. Fikk faktisk lyst til å drikke en nå, men må vel vente til jeg får kjøpt meg en.
Ser at du har dyseleksi, men du skriver veldig bra. Fortsett å skrive, selv om du har dysleksi.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Fin anmeldelse NathanAcer .

Jeg syntes den grønne MONSTER er en helt fin energy drikk, men jeg drikker heller Red Bull som smaker mye bedre, og for å spare penger drikker jeg heller Xray eller Mad Croc. Burn er også en favoritt, men en annen type smak enn MONSTER.

Har du smakt den gule MONSTER? Det trenger du ikke heller, den er fæl
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
God anmeldelse detter her. Veldig god i og med at du er ordblind men jeg tror de fleste GR brukere har fått nok av energidrikk anmeldelser, da det allerede er mange flere som har laget slike. Ellers en god blogg!
Nei men da så
  • 0
Det store spørsmålet er:
Blir man hyper? Gir dette noe boost EGENTLIG? Gir det noe merkbar energi?
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Tenker alltid på MØNSTER når jeg ser navnet på boksen
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best.png[/img] [/url]
  • 0
Annern: Kanskje fordi Monster er amerikansk og de gir blanke blaffen i om at viss deres energi drikke kom til norge så vil det høres ut som mønster for oss.
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
De har dødstøffe klær, en av verdens kuleste logoer og de sponser Sonic Syndicate og Arch Enemy... Og likevel smaker drikken dritt.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg sitter faktisk med en M(|)nster Energy skjorte nå... Dette er den beste drikken på markede syntes jeg.
*MacGyver Theme*
  • 0
Venom140, er helt enig med hva du sier men den har en rar smak
Nathan is back!!
  • 0
Kjøpte en i går, jeg ble kvalm av den sykt søte smaken Kult design, skikkelog stygg smak.

4/10
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!