Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

There's nothing here for me on this barren road
There's no one here while the city sleeps and all the shops are closed


Det er en pitteliten bitt av teksten Dear God med Avenged Sevenfold. Etter tunge dager med skole og slitt er det nok en gang helg, og jeg er sliten nok. Ikke lenge til jeg går i dvale for i natt. Jeg kan kjenne øyenlokkene presse nedover og føtern mine lengter etter sengen. Hjærnen min lengter etter å komme inn i det uendelige mulighetens land. Drøm og sov.

Jeg har to enkle tenkeplasser. På bussen på natten når jeg sitter alene i der og ser at bussen blir tommere og tommere, og endelig når jeg det siste stoppet, men hva gjør jeg i 30- 50 minuttene med buss jeg må ta fra Tromsdalen og hjem? Jeg tenker, jeg slapper av, jeg halvsover. Jeg kan sitte der uten å bli forstyrret utenom et par ding lyder mellom hvert eneste stopp, som jeg noen gang har tenkt å presse seg igjennom hodet mitt. Jeg har alltid en sang jeg vil sitte å gjennspille gang på gang på Ipoden og igjennom en liten ledning, opp i øreplugger og inn i øret mitt. I går var det sangen A Little Piece of Heaven, i dag var det Dear God.

Det andre stedet mitt jeg kan tenke for meg selv er i sengen min, i halvsove til soveriket. I 2 dager i uken kan jeg dra meg i sengen og føle at jeg har soven godt når jeg våkner. I ukedagene så må jeg raske meg og sove for å ikke slite om morgen og slite uansett med å stå opp med mindre du kan en rask og effektiv metode... Sett ringeklokken på hver halvtime fra klokken halv fem til halv åtte. Du kjenner deg helt elendig til slutt, men du kommer deg opp uten å slite noe særlig. I sengen kan jeg ligge så lenge jeg klarer og vil, og bare tenke. Tenke på livet mitt, tenke på bekymringer og mål, tenke på liv og død. Ja, man kan tenke på alt i hele verden.

Jeg har altså to tenkeplasser som jeg føler jeg kan slappe av. Senga og Buss-stolen. Hva med skolen? Der må jeg konsentrere meg for å prøve å lære noe, når det uansett ender med at noen banker i pulten min for å vekke meg. Jeg prøver å ta igjen søvnen min i helga, og ender med at jeg sitter her. I min koselige datastol. Jeg klarer dessverre ikke å tenke på mine mest personlige ting her. Jeg ender alltid med å prøve å legge meg tidlig men jeg klarer ikke av rastløshet og ADHDen min.

Som sagt klarer jeg ikke å tenke på alt her i datastolen min og jeg vet at så og si alt dette her er bare dritt for dere, men jeg har ingen andre å "Klage til her". Takk for å lese min ubetydelige blogg.

Q
- Skriv bare hva du mener om... Ja, alt dette.
- Hvilket Bilde skal jeg bruke som profil bilde(Tema Gerard Way - MCR)

Det blir bedre kvalitet på bildenene når de ender opp i profilbilde
Eller gi meg en link til et bedre bilde

Venom
*MacGyver Theme*
  • 0
Meh, kan du ikke prøve å finne noen bilder av han der han ser ut sånn som han er nå? Han er mye kjekkere nå. Men hvis jeg må velge et bilde, så velger jeg nr.3
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Oppdater siden hvor det nå vil stå at du kan gi meg en link til et bilde av Gerard Way (Poster denne i gjesteboken din også)
*MacGyver Theme*
  • 0
Er det en gutt eller jente? :/
Love will tear us apart.
  • 0
Gutt
*MacGyver Theme*
  • 0
Bra Blogg!

Nummer 2 btw
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Takk
*MacGyver Theme*
  • 0
Litt lite kommentarer tho
*MacGyver Theme*
  • 0
Lite kommentarer? Kanskje, men ta en titt på mine tidligere blogger, du

Tror jeg foretrekker å tenke i hodet, jeg... Godt med plass der! x]
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
haha
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!