Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hallo. Jeg skal bestille en Xbox 360 Halo: Reach Limited Edition, og dermed så skal jeg skifte gamertag også. Jeg ble ikke så fornøyd med det jeg hadde sist, så nå tenkte jeg at jeg kunne spørre dere for noen forslag. Tenker på et par navn selv, som BananaJock, men er som sagt ikke helt sikker. Så, har dere noen forslag og hva heter dere selv?
Anyway, for at dette skal kunne blitt kalt en "blogg" så må jeg vel skrive litt mer.

Jeg tenker på å kjøpe en 3D-TV, men er litt tilbakeholden på akkurat det punktet, tror jeg skal følge med på utviklingen den nærmeste tiden.


Jeg har nå sykt hodepine, og jeg fant nettopp ut idag at basert på min BMI så er jeg undervektig. Naiz.


Men ellers går alt bra. Skal til den nærmeste spillbutikken imorgen, kjøpe inn alt som frister. 15 000 å bruke. Også skal jeg sikkert bruke litt på klær også. Hva kan jeg si, jeg er en gutt med stil.


Ser nå at jeg har skrevet hele denne bloggen i et monotont ordleie, så jeg tror jeg slutter av her. Men husk spørsmålet: Har du noen forslag til Gamertag, og hvis du har Xbox selv, hva heter du?
  • 0
Lead Farmer
  • 0
Sk8SKills
skateskills og skatekills, neida
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
BobbyShocer
RainyMan
  • 0
phantom-itch.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
Er du med i klan? visst du er det kan du jo ha noe med klantagget ditt. Mitt er KroZone ViiRus
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Jeg var bestemt på å kjøpe meg 3D TV, og dro med kjærrringa og pikkpakket til elkjøp for å se hva de hadde å tilby. Vi ble plassert foran en TV med en CG film i 3D. Jeg satt og småpratet med selgeren og så på filmen i ca et kvarter give or take. Jeg merket at jeg ble dårlig, og fikk vondt i øynene og i hodet. Jeg avlyste kjøpet der og da, og siden har det ikke fristet litt engang med 3D TV.

"Stikk å se den nye Resident Evil filmen i 3D" sier folk. "Det skjer bare ikke" sier jeg.

Gamertag er Shady Ogre.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
I haz gaz.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
xXxIn0Sc0p3uW1tHmY1nTerVenT1oNxXx
  • 0
brage96, her! trenger nok noen å game Reach med når den tid kommer. Gleder meg til i morgen

Har dessverre ikke noe akseptabelt forslag til navn :/

Genialt bilde, forresten
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
LordGreevel her (gikk ikke ann med bare Greevel).

her er det noen forslag.
Soulfly, Killmachine, bloodmachine, doommachine, boomstick eller sawgunn.
Veldig raske exempler men det er det jeg er flink til ^^
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
  • Ine
  • Ine
PaalMarkusSoerensen
Riddle me this
  • 0
DuckFlorris
MuckChorris
LuckDoriss
DaGRaG
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
ErectedFootballer eller CrazyLilBastard

GT'en min er *trommevirvel* GamingOverdose!
  • 0
I Epic Fail
Shadowkiller
To skilled to kill
Toxic Waster
Epic Monkey Fail
Dark Shadow

RedEyeLanka EXR er min GT, men jeg har tenkt til å skifte til no morsommere og Gaming Overdose sitt forslag CrazyLilBastard er kanskje mitt valg
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Tja, jeg har ingen konkrete forslag til ett navn, men noen tips til når du skal lage ett har jeg:

1: Ingen liker navn uten store forbosktaver

2: Navn med tall og en hel haug med store og små bokstaver er forbehooldt 10-åringer.
(Eks: XzOmGiTzAtEnYeArOlDzX, Tha Pr0 0ne)

3: Random tall bak navnet er bare ett tegn på dårlig kreativitet, samt at det ser teit ut.
(Eks Markus94, Cupcakeman82)

4: Prøv å ha en mening bak navnet ditt. Mitt foreksempel, AcH Clawed: AcH står for Advanced combat in Halo, den tidligere klanen min, og Clawed er fordi jeg pleide å se veldig opp til fetteren min, og han pleide å kalle seg "CL4W3D" når han spilte online.

5: Lag noe du selv er fornøyd med! Tenk godt over det før du trykker "Done". Det koster å bytte vettu
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
General Gomez
  • 0
Fat horny hairy cat balls.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!