Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mens dere koste dere med late sommerdager under parasollen med en halvsmeltet iskrem, var redaktøren på plass for å lage 3D-reportasje for NRK.

Den fem timer lange produksjonen med testing av 3D-tv og intervju, resulterte i fem relativt pinlige minutter på skjermen - i beste sendetid.

Interessant tv ble det riktignok, og anbefaler alle med et snev av 3D-nysgjerrighet å ta en titt på programmet.

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/664696/

<bild>
Brilleslange: Jeg spurte pent om jeg kunne ta av meg brillene under intervjuet. Det fikk jeg ikke.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Hvor langt inn i programmet er du?
  • 0
Haha, jeg så det Syntes du hånderte det bra jeg, er jo flaut når det er man selv som er i fokus
  • 0
Haha, nice, Kristian
Så deg, du virka som en fyr med peiling du
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Synes du gjorde god figur. Men skuffende at NRK refererte til Gamereactor kun som "et spillmagasin".
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Strategist: Come on. It's NRK
  • 0
Har ikke noe problemer med at man må ha 3D brillene på. synes ikke det er noe spesielt teit.
MEN! Jeg tåler visst ikke disse 3D greiene. Jeg var såååå (...) nært å kjøpe en 3D TV, men etter å ha testet i ca 15 minutter ble jeg dårlig og fikk vondt i øynene og i hodet.

Det ser ut for at jeg ikke er skapt for dette. Hadde så inni steike lyst på en slik TV hvertfall.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Nice Kristian, du taklet det bra!

Har du 3D-TV selv, eller venter du med å kjøpe til det blir rimeligere?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hørte bare at mamma så på det. Jeg visste at det navnet var kjent!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Tøft.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Takk for solidariske tilbakemeldinger alle sammen.

Dr Madnar Petrovich:

Man kan reagere litt ulikt på 3D-tv, og jeg har kjennskap til flere venner som har fått litt vondt i hodet og blitt småkvalme. Ble til og med litt dårlig selv engang. Dersom du er interessert i teknologien trenger du ikke fortvile, ettersom det er en del barnesykdommer på de nye 3D-tvene. Jeg kommer ikke til å gå inn på tekniske detaljer, men du skal ikke se bort i fra at dette kan være noe som passer deg langt bedre om et par år.

Blyantkvesser:

Har lyst på en 3D-tv, men ettersom innholdet ikke er helt på plass klarer jeg å vente.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Dere ser jo ut som rakettforskere..

Tror jeg venter 3-4 år med en uten briller.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Virket som du svettet...

Men du gjorde det bra!
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!