Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg gleder meg mye nå for tida. Grunnen:

Jeg har forhåndsbestilt Call of Duty Black Ops!

Gleder meg veldig mye, og er spent på en del ting. Håper det inneholder de gode tingene fra MW2 og at de tar bort de ikke fult så bra tingene... Gleder meg også masse mye til Little Big Planet 2! Mange spill å glede seg til.

Håper du likte min første lille "blogg". Du må gjerne kommentere hvis du føler for det.
  • 0
Black Ops blir awesome, uansett hvor resirkulert det føles!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Høres bra ut det! Tror du har grunn til å glede deg til det, spesielt LBP2
  • 0
Fint profilbilde

Gleder meg selv til LBP 2, og håper det overgår eneren til de grader!!!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Ønsker meg alt for mange spill.. Er pent nødt til å kutte ut 2-3 av dem. Er drittlei CoD, selv om det eneste jeg har spilt av serien er MW2. Nei, er ingen fan

Tror også LBP 2 blir kjempestilig, og at det kommer til å ta et stort steg videre fra eneren.


Bad Company 2!!! <3 : D
''eh'' - Link
  • 0
Skal nok ha BO
*MacGyver Theme*
  • 0
Åååja, skjønte hvorfor du skrev om Black Ops, og ikke Reach... du har jo ikke 360 *tihi*

Anyways, små-gleder meg til Black Ops. Kommer nok til å føles resirkulert, men hvem bryr seg? Fortsatt et nytt TreyArch-spill
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Hey, sweet! Gleder meg sykt til dette spillet, alltid fett med nytt CoD-spill.
Forhåndsbestilte det i går på Spaceworld, får med Black Ops-armybelte how awesome is that.
Long live the Vita!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!