Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kristina spurte om jeg kunne være så snill å lage en bloggbanner til henne, noe jeg selvfølgelig ikke kunne si nei til. Tema skulle være noe smakfullt og pirrende, men det skulle også reflektere personligheten hennes. Etter noen minutter i photoshop var resultatet klart.

<bild>

Kristina har valgt å ikke bruke bloggbanneren. Jaja, det er takken for å prøve å hjelpe til.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Aldri sett ett bedre bloggbanner jeg D:
Kristina har dårlig smak.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Jeg begynne å bli redd for hva Daniel skal koke sammen til meg.
Chill hard, man!
  • 0
Hahaha, heldigvis er ikke alle damer sydd over samme lest.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Hvis vi tar din egen banner og sammenligner med den du lagde til Kristina er Kristinas rævva xD.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Det var jo et stilig banner. Er det nå jeg foreslår at du lager ett til meg? >.<
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Synes den var stilig. Må for ente gang si at bloggbanneren du lagde til meg var helt fantastisk. En ting er sikkert: Du er god i Photoshop!
  • 0
Kult.
Kan du lage et til meg også please!!!
Nei men da så
  • 0
Nais
"He does not just play games. He wins them."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!