Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det spesielle med slike "skumle" fenomen er at man ikke er helt sikker på når dette skjer og derfor er vi i grunnen veldig sårbar. At det kan skje er det ingen tvil om og at vi kan blir sparket tilbake til steinalderen er det heller ingen tvil om. Derfor skal man være glad for det man har i dag og verdsette det.

De som roper om at klimaet er den største faren. Her har dere de største farene som kan ta knekken på oss bare på et øyeblikk. Det samme gjelder meteornedfall av størrelse. Det vil også føre til kaos. Hva om Yellow Stone fikk et kraftig utbrudd? Da ville vi også få et kaotisk liv i alle fall på den nordlige halvkule. Se filmen Super Volcano lagd blant annet av BBC. Den gir et aldri så lite perspektiv i hva det er snakk om.

Det lurer mange skumle farer som kan utslette på millionvis av mennesker på vår skjøre klode og vi kan ikke gjøre noe med det utenom å tilpasse oss det.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Så lenge jeg rekker å spille Skyward Sword, så er jeg fornøyd
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
De sa at alle datamaskiner skulle gå imot sine brukere og ta over jorda i år 2000 også. Jeg tar dette med en stor klype salt.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Jeg er så lei av å høre vitenskapsmenn advare oss om hvordan vi skal dø osv osv. Ta å drit i å prøve å skremme oss, horeskapsmenn!

Hvis Jorda virkelig skulle blitt tillintetgjort en dag, vil jeg helst ikke vite det. Kanskje litt lettere å bare dø da det skjer, enn å vente i hundre år på at vi skal det, som egentlig livet handler om uansett?

Btw, maya-kalenderen gikk bare helt til 2012 fordi de ikke klarte å telle lengre : )

- Peace, Hollow Hobo
  • 0
Forskere kan vite at dette skjer ca i 2013 fordi solen går i en 11 års syklus når det gjelder disse kraftige solstormene.
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Har ikke hørt om dette før, så dette var ganske nyttig informasjon.

Dog visst disse solstormene skjer hvert 11år, hvorfor skal da denne være spessielt kraftig?
Venter med å ta et standpunkt, så får jeg se hva som skjer videre.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Strategist:
Og hvor hadde du tenkt å få strømmen fra når du plugger inn støpselet igjen etter solstormen? Når strømnettet og strømkilden er rammet.

Veldig godt sagt!!
Venom kabelen til lyset og annet utstyr smelter nok ikke men når trafoer som forsyner trafo fabrikker og de rundt om i verden ryker så er det litt vanskelig å produsere og flytte 40+++(1000*+++) tonn trafoer.
Det er bare fisefin elektronikk og selve transformatorer som ryker og annet spennings følsomt utstyr.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
...Jaja... Jorda skal jo gå under hvert bidige år og, i følge forskere. Personlig så gikk jeg under på tidlig 2000 tallet..Nei, jeg er her, OMG

Neida.. Det forundrer meg ikke om noe sånt skjer.. Men vi bør vel være mer redde for å bli truffet av meteorer.. Hvis ikke får vi vel bare tenne lys å lese en bok han derre freaken skrev om "Den fantastiske soleksplosjonen". Han derr'e Jørgen Rød Ødegaard eller hva han heter.. Han gleder seg sikkert som ei litta' jente som skal ri en hest for første gang.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
I mens venter jeg på at svineinfluensaen og fugleinfluensaen slår ut livet til 50% av jordas befolkning.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
har kjøpt inn sesonger med Bear Grylls, farmen or robinson! IM READY BABE!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
De sa dette skulle skje i 2003 også så prøver å ikke bli for redd. Men jeg skal ikke lyve, verden vil gå under for meg vis dette skjer
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Tror verken på 2012 eller dette med sola jeg
  • 0
Siterer simidude:
har kjøpt inn sesonger med Bear Grylls, farmen or robinson! IM READY BABE!


Hehe, faktisk veldig lærerikt

Siterer 007trymi:
Tror verken på 2012 eller dette med sola jeg


At verden, eller jorda går under 2012 det tviler jeg meget sterkt på. Hvertfall hvis det skjer som i filmen 2012, vi har mer enn nok ressurser til å overleve!

Det at det vil komme problemer med sola, kan hende. Og at hele greia er bullshit er det nok ikke, og får å svare på bloggen din, så det at det kan være "bussshit" som du sier, men at vi får vite det i god tid. Har ikke akkurat likt å fått en melding om at vi er ikke uten strøm dagen før det skjer akkurat. Og tiden forandrer seg, dvs hvis det ikke skulle skje er det nok fordi da er ting i forandret i den tid det skal skje og at de vet mere da.
Av alt det uviktige i verden, så er fotball det viktigste
  • 0
Siterer narren_:
Citerer simidude:
har kjøpt inn sesonger med Bear Grylls, farmen or robinson! IM READY BABE!


Hehe, faktisk veldig lærerikt
.


it is....
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
HAHA! Tøff banner
  • 0
hvorfor bry seg? alle er jo døde i 2012 uansett ;D xD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!