Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Eg er ny her og håper dere liker førstebloggen min.


En helt vanlig dag på skolen, utenom en skade fra voldelig fotballkamp som gjorde at jeg kunne ikkje ha gym.
Men gikk bra, spillte litt custom games på
Halo: Reach, skal si deg det er gøyt å eie! :)


Eg har vært borte hos NorGaMaGamer, men han hadde godstolen, så måtte sitte i torturstolen! :(

Men må også takke han for at han hintet meg om Gamereactor. ;)
No Luck, Just Skills
  • 0
Bra blogg Eirik!
  • 0
Lolz
Nei men da så
  • 0
Hva "Lolz"!?
No Luck, Just Skills
  • 0
Dette er vel hva man kan kalle en totalt uinteressant blogg. Finn ett bestemt tema som du vil skrive om, som informerer om noe, beskriver en følelse, har en underholdningsverdi eller har en stor effekt på livet ditt. Ikke bare hva du har gjort en bestemt dag. (I hvertfall ikke når det du har gjort er helt normale greier).

Du skal må tenke litt på hvem som har nytte av å lese disse bloggene, for ærlig talt så bryr jeg meg mer om hvor mange ganger hunden min puster i løpet av en dag, enn at du ikke hadde gym.

Beklager for litt tøff kritikk siden du er nye her, men du kommer til å bli slaktet om du fortsetter med slike blogger.

Håper du ser på dette som mer konstruktiv kritikk enn klaging, det er i hvertfall det som er meningen. Ha en fin dag!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
AcH Clawed.

Dette er en blogg.
Det er ikke en historie han har sittet å tenkt på og skrevet ned litt og litt ned i Word for å publisere på denne nettsiden.

Jeg synes folk burde være litt åpne for at folk bare skriver om hva de har gjort for noe.
Men jeg forstår, hvis folk hadde skrevet daglige blogger, så hadde det blitt litt mye. Men det er ikke mange som gjør/gidder dette, da kan de heller lage en på blogg.no.

Men det er fortsatt lov å lage en slik blogg, sier nå jeg.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Det var godt at NorGaMaGamer rådet deg til å besøke Gamereactor. Jeg håper du vil trives her og at du vil delta aktivt i forumet og communityet. Velkommen skal du være.

------
Btw: What Noral said.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Velkommen
  • 0
Jeg ser ikke poenget med denne blogg?
The cake is a lie
  • 0
Noral:

Men skal det ikke være interessant å lese en blogg? Jeg ser poenget ditt, men om alle brukere på denne siden skulle lage en slik blogg en gang i blant, så hadde det blitt flere sånne hver dag. De er totalt uinteressante å lese, og det er vel derfor jeg sitter her og leser og ikke på blogg.no, fordi her så pleier det ikke å dukke opp så mange "jeg spiste ost på brødskiva i dag"-blogger.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg er litt enig med Ach clawed med at
Blogget er både kjedelig og uinteressant.
hvis man skriver sånne blogger så kommer man til å få litt kritikk
men siden han er ny her på GR skal jeg la dette passerer.

Men neste gang så kommer det en kritikk fra meg hvis han forsetter å skriver sånne poengløs blogger
The cake is a lie
  • 0
Er ikke å skrive om hva man har gjort en blogg?
O_o

"I`m just sayin."
  • 0
@NorGaMaGamer
The cake is a lie
  • 0
Velkommen skal du være Myxsterius og håper du får en fin tid her sammen med oss i Gamereactor. Er det noe du lurer på så er du hjertelig velkommen til å kontakte oss i Gamereactor
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kor mangen spiller Halo Reach??
No Luck, Just Skills
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!