Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hvem hadde trodd at ubisoft hadde tenk på å gi en etterfølger av Ezio's historie? Noe av det mest fantastiske som har skjedd er at vi får mer av Ezio. Det er sikkert blandede følelser om det men til syvende og sist antar jeg at vi alle elsker det!

Online delen, for et syn! Endelig får jeg bevist for meg selv om jeg suger eller ikke! Det kommer til å bli så rått, selvfølgelig for noen heldige mennesker, så har de fått beta-koder. Jeg er for lat til å forhåndsbestille det på Gamestop slik at det nå var det mest irriterende at jeg må vente på spiller før jeg får noe gameplay.

Etter det jeg har sett på trailere å dømme har jeg fått med meg at det blir så mye å gjøre på storyen, med 15 timer gameplay (side missions er ikke inkludert) en egen gruppe assassin's som vrikelig ikke gjør noe annet enn å eie! Også har jeg sett at de kommer til å bli noen "twister" i historien til de gamle vennene til Ezio, gleder meg noe helt forferdelig, folkens!

Oh, forresten! dere har sett E3 traileren til Brotherhood, her er en person som har lagt inn noe ekstra på den, den er veldig morsom, sjekk den!

http://www.youtube.com/profile?user=tobuscus&annotation_id=ann
otation_877879&feature=iv#p/u/1/kKrtbUinWOU


da er beta-koden i hus takket være kolbukake!^^
  • 0
Kan ikke si meg veldig overbevist av multiplayer betaen jeg fikk fra PSN+, men så har jeg knapt prøvd den. Skal gi den litt tid idag tror jeg hvis jeg får tid.
  • 0
gleder meg veeeldi til spillet.. allerede forhåndsbestilt selvsagt!

nice vid btw :]
  • 0
Håper du bestilte Codex edition. Alle dedikerte Assassin's gamere må jo ha den gleder meg vilt jeg as, fantastisk histori!

Men gleder meg enda mer til AC3, hørt rykter om at det kanskje blir satt til WWII!

Det hadde vært konge

PS! Synes ikke AC burde være noe multiplayerspill, burde heller brukt den tiden og energien de har brukt på det til heller å jobbe med det kommende AC3
  • 0
det med ekstra materiale er ting jeg driter i, som limited edition er bare bortkastet penger, jeg bruker heller all min tid på selve spillet enn noe greier jeg ikke gidder å gi min oppmerksomhet til. Min personlige mening, da
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!