Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei dere!

Dagen idag har gått helt greit den.
Det var bare det at jeg ikke klarte å vente til å komme hjem slik at jeg kunne spille Red Dead Redemption. Nå har jeg spilt det i hele dag.

Dagen føles absolutt ikke sløst bort, men nødvendige timer har gått til spille. Jeg skulle egentlig øve til heimkunnskaps prøven vi skal ha imorgen, og den er viktig fordi snitt karakteren beholder vi ut tiende.

Hva skjer med meg?

Tidligere har jeg vært hekta på Pc på samme måte som jeg er hekta på RDR nå. Selv om RDR spillingen kanskje er fordi jeg nettop har fått det. Poenget er at det har alltid gått hardt utover leksene mine. Da snakker jeg ikke om skolen, men leksene. Karakterene holder seg oppe.

Synes selv det er rart at jeg poster et slik blogginnlegg dagen etter jeg har fått PS3'en min. Men jeg frykter det verste og er redd for at jeg skal begynne å spille som jeg gjorde på Pc'en og den tidligere Xbox'en.

Uansett, er det noen som kan hjelpe meg med noen forhåndsregler eller noe lignende?
*_*
  • 0
Elsker FPS på PC.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Gjør lekser frem til 4-5 tiden, så kan du spille til 7-8, så kan du øve resten av kvelden hvis du trenger det!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
FPS?

Blyantkvesser, jeg skal ikke vie livet mitt til spilling. Jeg går jo på andre ting og har jo venner.

Men kanskje jeg kan kjøre et sånn spilling i helga opplegg?
*_*
  • 0
Hvem trenger heimkunnskap? Det er derfor vi fant opp ekteskap er det ikke?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
@Strategist enig heimkunnskap er en ordentlig kvinne jobb. Ordentlig mannfolk jobber i bygge bransjen.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Strategist: Epic.
  • 0
@masterno
WTF jeg er mann og jeg kunne aldri i livet vurdert og jobbe i byggebransjen.
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Fifa 11 ftw <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Altså, heimkunnsapen går jo inn med de andre karakterene. xD
*_*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!