Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Takk for ros

Disse "forhastede" konklusjonene kan jeg faktisk være enig i, men helt urealistiske vil jeg ikke si de er. Det du derimot sier om pengegriske Treyarch er jeg veldig enig i. Hadde vært gøy med et utviklerstudio som for en gang skyld ikke brydde seg om bare pengene for en gangs skyld. Får vel være en evig ønskedrøm. En parallell til det jeg akkurat skrev nå er faktisk også mine tanker om kommunismen i den vestlige verden, hvis det kan forklare den forrige brukerens kommentar.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Vet du at man fikk i oppdrag å drepe Castro i Godfather II også?
Just kill him with your awesome
  • 0
I Gudfaren 2, som jeg såvidt har spilt, har man derimot "skikkelige" motiver, tatt i betraktning at man spiller mafia som får forretningene ødelagt av Castro.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Hva er det å forvente? Det er jo CoD
  • 0
Cod har aldri innteresert meg noe særlig, det faller under kategorien mindless killing for min del og tingene du tar opp her er noen av grunnene. Veldig enig i dette her for å si det sånn.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Hadde vært gøy med et utviklerstudio som for en gang skyld ikke brydde seg om bare pengene for en gangs skyld.


Det finnes en rekke firmaer som prioriterer å gi et utmerket produkt til sine fans. Du leter dog på feil sted om du ser etter dette hos Hollywood-aktige spill som CoD.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Må si at jeg er enig i mye av det du sier, men dømmer du hele spillet ut av noe du har lest på en liste! Spør du meg så burde man slutte å blande politikk generelt inn i spill. Det tar vekk mye av gleden f.eks No Russian var jo totalt usmakelig!

Men bra skrevet og du forsvare meningen dine godt. Trodde dette var en sippe kommunist blogg
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Siterer Nilzo:
f.eks No Russian var jo totalt usmakelig!

Noe som strengt tatt var poenget med den, tror du ikke?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Nei jeg tro meningen var å "sjokkere"! med en "tøft" oppdrag der du slakter sivile
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Det er et spill. Cry me a river.
Can't hit what ain't there!
  • 0
Jeg vil hevde at en ekte spiller skammer seg over å synke til det argumentet.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jaha, så en ekte spiller MÅ bry seg om alt det kontroversielle rundt et spill? Gud. At spillprodusenter alltid skal fremstille andre nasjoner som fiktiv ''fiendtlig'' motstand i spill er ikke noe nytt (Spesielt amerikanske spillutviklere). Spørsmålet er hva du kan gjøre med det.... Tviler på at det er særlig mye. Jeg brydde meg ikke da det var svarte zombier i Resident Evil 5, heller ikke da russerne ble fremstilt som massemordere i MW2. Amerikanerne elsker seg selv og ingen andre. Sånn er det og sånn kommer det trolig til å forbli. Så ja, kanskje jeg ikke er en ekte spiller, men mitt argument var likevel at det er et spill. Jeg spiller spill for gøy. Din og min mening er begge totalt subjektive og jeg kan innrømme at mitt utspill kanskje ble litt dårlig formulert, men innholdet i et spill utviklet av et amerikansk selskap vil alltid stå på hva massene vil ha. Massene bor i Amerika, derfor er det fint lite du og jeg får gjort med noe treyarch, infinity ward eller hvilket som helst spillselskap putter i spillene sine. Kanskje er det spekulativt, men det er underholdende og til syvende og sist er det det som teller.
Can't hit what ain't there!
  • 0
Æsj, nå må jeg gjenta tidligere kommentarer og blogginnhold igjen.

Eller ikke.

Uansett, spør du meg spådde jeg riktig. For min del er historien et surr, zombie-modus gøy i en halvtime og flerspilleren en slags blanding av World at War og Modern Warfare 2, bare med et føkka kreditt-system som ødelegger alt som kan kalles avhengighetsskapende. Og ja, jeg har spilt det nok hos venner til å ha grunnlag for det jeg sier her.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Du hater åpenbart Treyarch.
Can't hit what ain't there!
  • 0
Det ER hevet over all tvil at Castro ER en diktator!!!!!!!,du er tydeligvis en ung gutt,snakk med noen eksil-cubanere som har rømmt
landet for å ungå fengsel for sine meninger og hør hva de har og si om din elskede "frigjørings-
helt".
La oss håpe at med alderen kommer fornuften ,
men erfaringen min med sånne naive valper som deg
tilsier at det IKKE kommer til og skje!!!
Ha en trivelig vrangforestilling.

Ps: Stalin var en psycopat
  • 0
Om jeg hater Treyarch? Langt ifra! Jeg ser ennå på World at War som en av seriens beste spill!

@Fantegutt: Skulle gjerne hatt begrunnelser for utsagnene dine.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Fakta nr1: folk BLIR fengslet for sinemeninger!
Fakta nr2: folk RØMMER fra Cuba!
Fakta nr3: Batista VAR en diktator!
Fakta nr4: EN diktator ble byttet mot en NY!
Fakta nr:5 de fleste hvite ungdommer fra Norge som "kan" litt om kommunismen har IKKE vært i nærheten av et kommunist diktatur!.Kansje min valpe komentar var litt for usakelig,men jeg ser det om og om igjenn,"kommunismen har ikke blitt utprøvd på
orgentlig!!!!!!!!!!!!!!,om bare VI fikk prøve den på våre premisser så skulle du bare sett!!!!!"
Hva får deg til og tro at DU vil lykkes så mye
bedre enn de som har prøvd og feilet så misserabelt før deg?jo det skall jeg si deg,det
er det som har drevet alle før deg,NAIVITET!!!.
Alle kommunister starter som unge mennesker
som ser etter løsninger på de problemene de ser rundt seg i sammfunnet og i verden,og når
de oppdager kommunismen så tror de at de har funnet løsningen,og med mindre eller større moddifikasjoner så kan de så enkelt
overse alle kommunismens totale fiaskoer
oppigjennom historien!!!.

Konklusjon: kommunismen har blitt prøvd ut i
praksiss så mangen ganger og har feilet, til at vi kan si at den KUN fungerer på papiret!!!.

Ps: hva kaller man en stat som fengsler sine
borgere for sine meninger?.
  • 0
Siterer Fantegutt:
folk BLIR fengslet for sinemeninger!


Cubansk lov, du blir fengslet for å jobbe for USA. Suger når det skjer.

Siterer Fantegutt:
folk RØMMER fra Cuba!


Jepp, de vil nok heller jage den amerikanske drømmen. Eller så sugde de amerikansk kuk og vil fortsette med det.

Siterer Fantegutt:
Batista VAR en diktator!


Helt sant. Han var ganske fæl og.

Siterer Fantegutt:
EN diktator ble byttet mot en NY!


En som egentlig skulle vunnet valget 7 år før. Bedre en den gamle dog. Skole og lege til alle og greier.

Siterer Fantegutt:
Fakta nr:5


Var det nå egentlig dette bloggen handlet om?

Siterer Fantegutt:
KUN fungerer på papiret!!!.


Har jeg skrevet noe om at den ville funket plettfritt med et knips?

Siterer Fantegutt:
hva kaller man en stat som fengsler sine
borgere for sine meninger?.


En stat hvor man var nødt til det før i tiden for å forhindre statskupp Grisebukta-style. At de ennå har politiske fanger kan jeg ikke forsvare, heller ikke at ytringsfriheten er så som så. Men det er viktig å det faktum at det er et land i den tredje verden i betraktning. Og at det sliter med økonomien.

Og personangrep hører ikke hjemme i diskusjoner, du går off-topic og skriver som en gris. Jeg undret lenge på om du var et troll.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer Fantegutt:
hva kaller man en stat som fengsler sine
borgere for sine meninger?


Hmmm... USA?
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!