Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hallo, mennesker, fanget i det store nettet, klistret til skjermen som noen hjernedøde fluer.

Det har skjedd noen gode oppgraderinger her på Gamereactor i løpet av 2010 foreløpig. Sånt som dette, la jeg ikke merke til i fjor.

I år, så har vi fått:
Grupper
Forbedret søkefunksjon
Bloggbannere
Overblikk
Forbedret krypinn?(med tab'sa[2010?])

(disse er de jeg kommer på, som er synlige)

Hvis man tar turen innom, Facebook, Twitter, YouTube, DailyBooth, generelt alle andre store nettsider, så er de rustet med en såkalt "Mention"-funksjon. På norsk blir det "nevnt". Men skal vi kanskje kalle det noe bedre?
Som: "Medvirkende" - "Sosial" - "Aktiv", eller bare "Nevnt". "Du har blitt nevnt i <Insert Forum/Article>"-i siste oppdateringer.
Men dere har sikkert ett annet ord man kan bruke. Noe jeg ikke kommer på.

You know.

Dette er noe jeg mener skal være grådig enkelt å få intrigert inn i systemet til GameReactor.
Bruk standard "@" som kodetegn.


Den andre tingen jeg ville ønsket var her:
Bildekommentarer. At man kan kommentere bilder til folk. Ha en visning på 10 kommentarer, og lag "pages", som blir styrt av Java eller hva det nå blir brukt på andre nettsider, eller bare at ett bilde får "kommentarsider", som på forumene.


Hmm. Skal vi se om vi ønsker oss noe mer.
For eksempel våre egne "Første inntrykk", der vi kan skrive en liten tekst om ett spill, og sette inn våre egne flammer. Det trenger ikke å være noe statistikk på hva slags gjennomsnitt hvert spill fikk på første inntrykk. Bare en liste over de som har laget en slik tekst for ett spesifikt spill. Dere vet hva jeg snakker om.


Noe meeeer....
Vel, grunnen til at jeg tar opp dette, er at jeg føler det er litt tamt på forumet her. Det er kun 30 (max) brukere som er over 3 år gamle her, som enda er aktive, men kanskje ikke så aktive på forumene, men de logger på. De unge tar over siden vår! Kanskje vi av den eldre generasjon har gått over til andre ting, eller vi benytter oss av andre sider som har flere funksjoner, og er litt mer rustet for å skape ett skikkelig topp community. En side som følger med på trendene.
Noen av de eldre har bare gått over til å bli moderatorer faktisk.


Jeg vil også!
Ha ett "Twitter-vindu" på forsiden eller noe. Hvor redaksjonen eller twitter.com/gamereactor får sine siste kvittringer oppdatert live. (vet ikke om dette trengs)

MEN!!
Jeg vil gjerne at man for eks kan kategoriere blogger!
I forumet "blogger", så hadde det vært som vanlig, men under, så var det en liste over, si 10-20 kategorier, så man kan gå inn for å lese blogger som er tilsvarende til hva man blogger om. "Film/TV" (anmeldelser) "Musikk". YOU KNOW WHAT I'm TALKING ABOUT.


The Week and Random..
kom ikke ut i dag. Jeg måtte ta en bråtur til Oslo i dag, og jeg blir her en stund. Jeg har nesten skrevet ned hele ukens TW&R, men jeg tok med meg den andre pcn, og jeg har ikke lagt TW&R dokumentet i "Dropbox" mappa. Så jeg får ikke plukket det opp herfra.
Beklager
Den skal komme neste Fredag. Lover!



Synes DU at GameReactor mangler noen funksjoner?

(Jeg sier ikke at GameReactor er en utdatert side, men det er kommet nye funksjoner som er utrolig deilige, som skal kunne være lett å lage til GameReactor også)

Ha en stilig Høstferie. For dere som har det!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Well, Live Feed fungerer vel som et "Twitter-vindu"?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
"Overblikk" funksjonen er sinnsykt poengløs og jeg vil gjerne at den fjernes. Ellers er det mange fine oppdateringer på GR, og jeg likte dine forslag Noral! God blogg!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
@blyantkvesser
Vel, som du har sett, så har de ett Facebook-gruppe vindu.
Live Feed'en blir ikke brukt på denne måten, fra GameReactor sin side. De bruker Twitter som en egen lite oppdatering. Jeg følger selv Gamereactor på Twitter, som nesten 600 andre og gjør, og de legger ut info flere ganger i uka, og det ble sendt ut noen koder til Halo:Reach kostymer eller noe her forrige uke.

@Predator
Jeg vil gjerne at vi beholder funksjonen, men bare der nede på listen, hele borti hjørne. Ikke med en gang du trykker på "Community", for jeg også bruker den knappen hele tiden. Så det hadde latt seg gjøre med å bare la det være en egen liten side for dette, og ikke åpningsvindu.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Nå vet jeg at 100 brukere har vært inne på bloggen min siden jeg skrev den. Kun 16 kommentarer av andre enn meg selv dog. Sier litt om hvor aktive vi er blitt.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Aaah, trodde ikke GR var på Twitter. Nei, vi begynner å bli gamle, nå er jo alle på Fjesboken og Twitteren......
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Vel, jeg er over 3 år gammel. Og vil si jeg har holdt meg like aktiv hele tiden, og har planer om å fortsette med det!

Ellers er jeg egentlig helt enig med forslagene dine, selv om Twitter-vindu er noe jeg klarer meg fint uten.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det har vært en del forbedringer i år som dere ikke har sett. Mange av dem har også kommet dere svært godt til gode selv om dere kanskje ikke har merket dem i samme grad som moderatorene og redaksjonen. Din liste over ønskede forbedringer er dessuten kort i forhold til min liste. Men jeg håper ikke du har noe imot om jeg stjeler noen av forslagene dine og omformulerer dem og putter dem inn i min liste, så havner de i fanget til danskene, så får vi se hva de får til.

Forøvrig så er det også en del brukere med mer enn tre år på baken som figurerer her under andre brukernavn...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ja!
Jeg mangler bedre muligheter til å skrive anmeldelser! Som for eksempel å sette inn bilder mitt i anmeldelsen.
  • 0
Det var mange gode forslag her Noral

Selv vet jeg at Gamereactor jobber hele tiden med å forbedre siden slik at den blir så god som mulig og spesielt det å tilnærme seg de sosiale mediene er noe jeg vet jobbes med

God blogg var det også Noral
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
@Strategist
Det er nok mange små ting vi ikke får vite om, som hjelper oss, helt uten at vi vet/tenker på det.
De jobber nok også med å nye muligheter for å forbedre nettsiden hver dag, men vi vet jo ikke om dette, og vi vet ikke hva de prioriterer, eller hva de har tenkt til å innstallere.
Dette er bare ideer til ting jeg kunne ønsket, ingenting er skrevet ned som flere sider i Word hvordan noe skal fungere. <Insert smiley>
Danskene får få ræva i gir, hadde vært gøy å fått en/noen store funksjoner som julepresang.

Det er nok mange som logge inn stadig vekk, og ja, har byttet navn. Det er ikke så lett å følge med på alle, og huske hvem som har hatt ett nick tidligere (beklager)

Skulle faktisk..
ønsket at man kunne slette gjestebokinnlegg fra andre brukere. Hvis du tenker noen kødder med deg, eller noen er skikkelig frekke. Det kan hjelpe mange!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Syntes Gamereactor skulle ha fått bedre ranking system.
Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade
  • 0
Veldig enig med du sier der, Noral. Synes også de burde hatt en mulighet til å kommentere på leserinnlegg, siden jeg ser ofte at redaksjonen misforsåtr spørsmålene eller svarer helt riv ruskende galt.

Ett system som kanskje belønner de mer aktive brukerne som har vært her i over ett eller to år ville vært også vært flott, men har ingen ide om hva det kunne ha vært...

God høsteferie!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Tja, et anti Troll/Fanboy filter ville jo ha vært fint... skal ikke nevne noen navn
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!