Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I kveld tok jeg meg en spasertur til den lokale Kiwiforhandleren for å kjøpe en sjokolademelk, spekeskinke og cherrytomater. Det vanlige, altså.

Av ren nysgjerrighet begynte jeg å titte litt rundt i butikken etter nye spennende produkter, og fikk tilslutt øye på disse vitaminbjørnene fra TV. De som spretter rundt sammen Aksel Lund Svindal. Har alltid tenkt at dette var noen teite greier, men i kveld tok nysgjerrigheten overhånd. Det er 60 tyggbare vitaminbjørner i boksen og hver eneste bamse skal visstnok innholde (hold dere fast) hele ni vitaminer. Anbefalt dose for barn over 9 år er 1 bjørn, mens er man over 12 år kan man kline til med det dobbelte.

Straks ute av butikken skrudde jeg av lokket for å prøvesmake. Den var helt nydelig. Men hvor er bismaken av vitaminer? Ingen steder. Dette er for godt til å være sant, tenkte jeg.

Ja, helt til jeg så prisen da - 68 kroner.

Hørte jeg fem om dagen?

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Vitaminbjørner er gode ja
Og hvis de er så utrolige som de sier på etiketten så er det jo helt sykt
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Gode vitaminer uten tvil, men de har sin pris.

Man kan jo alltids kjøpe vingummibamser og vitaminer hver for seg å lage vitaminbjørner, dette må da være noe som går ann å teste?
  • 0
Vi har selv nesten alltid en boks med vitaminbjørner i skapet. Pleier egentlig bare å ta 2 stykker hver dag pga smaken, men er ikke helt umulig at jeg får mer vitaminer i meg av dem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Handlelista di er jo lik som min, jo.
Riddle me this
  • 0
Kan du ikke få med grønnsaker også?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Blåbær er best! så jordbær! men... appelsinene smaker bare piss!

og Noral, ikke kjøp grønnsaks bjørnene, di er klissete som faen!
  • 0
mmmm... aspartambjørner.
This is great banter, it really is.
  • 0
Skeptisk til den faktiske effekten av disse.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Kjøpes fra tid til annen. Det er ikke sikkert de er så sunne som det blir påstått, men de smaker godt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Litt skeptisk til om de faktisk virker, men har en boks stående i skapet fra tid til annen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hmmm...

Har aldri smakt disse, men slike C-vitamin drops med sitron smak er driiiit digge!
Just kill him with your awesome
  • 0
Ikke la Daniel ta overdose nå.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Kunne noen være så greie at de leser bakpå boksen og legger ut hva som faktisk er i disse? Kan forestille meg at det er en brøkdel med vitamine i forhold til sukker og andre kunstige farge og søtningsmidler...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg spiser vitaminbjørner når de skulle være i kjøleskapet, og jeg synes de faktisk er veldig gode(nesten irriterende at jeg ikke kan spise mer enn to!!)
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
Tar to når jeg husker det, de er gode de og er det godt for meg er det bare en bonus.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Skjønner ikke hvorfor man er skeptiske til at de virker. Det jo bare vitamintilskudd. Selvfølgelig virker det, kroppen får mer av nødvendige vitaminer.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Disse hoppende bamsene er kostbare greier og for min store familie går det noen bamser pr. dag

Godt smaker de i alle fall
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kjøp vanlige gummibjørner, da kan du ta mange... Men de er jo ikke sunn i det hele tatt
  • 0
the zelda guy: Akkurat derfor
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
Jeg foretrekker de 6 herlige vitaminkapslene jeg tar hver dag. Spesielt når det er gått hull på en av dem i boksen og alle har den forferdelige
råttent egg smaken

Ugh...

Vet ikke hva som er i dem engang XD
  • 0
Hahah! Men de har sikkert mange vitaminer. Jeg tror på det! Fin blogg!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!