Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Gratulerer til dere begge!
  • 0
Gratulerer!!
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Gratizz Bernt
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Så klissete blogg. Overdrevet mye hjerter og glede.

(Forestill deg dette i store blinkende Las Vegas-skilt)
Gratulerer!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Nydelig bilde forresten. Hun har holdt seg bedre enn deg Bernt
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer
  • 0
Hehe - tusen hjertelig takk for flotte kommentarer folkens

Hun har nok dessverre ingen bruker her på Gamereactor selv om jeg har fristet henne med det Inn i mellom er hun på Gamereactor og leser blogger da

...og ja, hun har holdt seg mye bedre enn meg, men sånn er det å være en "gretten, gammel gubbe"

Det ble en fin dag og hun fikk en stor bukett med nydelige liljer samt at vi spiste en god middag (midt i uken) og det ble en perfekt dag for alle sammen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Oooo, det er sikkert skeptiskheksa! Ikke vet jeg, men jeg er vill på å gjette!

LOL!!!

Gratulerer så mye med jubileet.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Gratulerer med dagen!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Gratulerer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!