Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Damn, nå er det lenge siden jeg har lasta opp noe på denne bruker, og på GR i det heletatt! Derfor bestemte jeg meg for å starte på en ny liten historie som jeg vil dele med dere fantastiske folk!

Historien har ikke noe bestemt navn enda, men jeg lar den gå under navnet; Kodenavn: Nettleser.

----
Jeg kan kjenne at det er noe som nærmer seg, kanskje det er noen som vill meg noe til harme. Jeg vet virkelig ikke, Nettet er et sted hvor ingen kan gå sikkert rundt. Det er et sted for løgnere og bedragere, ingen er til å stole på... Men det er et samfunn jeg holder min lit til; Reaktoren. Denne undergrunnorganisasjonen har hjulpet meg med info om hva som skjer på Nettet, nye hendelser som er viktige å få med seg.
Jeg hever neven og åpner dem, sterkt lys strømmer ut fra håndflaten og ikke lenge etter kunne jeg lukke neven rundt haltet på et sverd, kan man skrive om kodene så kan man få til det meste. Det kommer nærmere, jeg kan høre den tunge pusten rive i slitne lunger, ikke noe lettvekter dette her. Veggene rundt meg stod plutselig i brann. Ikke rart man kaller dem brannmurer, hehe. Tørr vits ikke sant? Men slik er det bare, noen prøver å holde meg unna denne serveren og jeg kommer ikke til å stoppe med å trenge meg på med det første!
Nå vet jeg hva det er som nærmer seg, forbaskede antivirusprogram. De ødelegger alltid for meg når jeg holder på å komme meg raskere rundt i Nettet. Vell... Jeg følger jo ikke akkurat reglene da... Det er visse ting å kode om for å komme seg rundt Nettet på en raskere måte, ett par proxyer, re-kodinger og slike ting. Men alt dette legger igjen spor etter meg, noe som kan være svært irriterende til tider.

To lysglimt fløy forbi meg, elektrisiteten hang i luften rundt meg og håret mitt ble statisk, latterlig!

------------
Til slutt vill jeg takke The Xbox 360 Guy, for å gidde å ta seg tiden for å lage et slikt flott seende banner til meg! Takker, kompis.

Men helt til slurtt vill jeg plugge min egen youTube bruker: http://www.youtube.com/user/GhostBoxed

Det var alt!
Sindre, aka TheCrushader, out!
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Hehe, ja, antivirus kan være en pain in the arse. Bruker du Norton Antivirus? Det plager ikke meg (På PCen min da )

Anyway, er jo ikke heeelt ferdig med banneren din da ;)
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Dette er vel egentlig ikke noe med PCen min å gjøre i det heletatt (selvom jeg bruker Norton xD), men jeg takker for Idéen ;)

Jeg vet, men jeg liker den slik og venter i spenning til du kommer med neste forslag. Har lagra alle utgavene til nå xD
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Norton!!!!!!
Per aspera ad astra
  • 0
Ok, bra du liker den som er nå. Det er den jeg liker best også
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
TX360G er flink med bloggbannere
  • 0
Takker, Smæ!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Stilig bloggbanner var det i alle fall

Selv bruker jeg Norman for øyeblikket og årsaken er at jeg får programmet gratis via banken min
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Dette er grunnen til at jeg har Norton, gratis igjennom DNBnor
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!