Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I skrivende stund er det bare 2 dager til jeg hiver snippvesken over skuldra igjen og reiser til Snåsa. Alt er planlagt og jeg har full kontroll på alt som blir med denne gangen. Skal vi se, 2 esker med spill, noen konsoller, mors gamle stekepanne, en datamaskin, høygaffel, 2 headphones, kastekniver... Vent litt, jeg trenger bare ett sett med headphones!

Det er altså på tide å reise nordover igjen, og jeg gleder meg noe fryktelig! For det første så er det en fantastisk tur å kjøre og jeg elsker landet vårt og alle de hærlige stedene man ellers ikke besøker. Og så får jeg flere dager KUN dedikert til noe av det jeg liker best, nemmelig spill og mennesker i spillmiljøet! Jeg frykter at det ikke er nok tid, men jeg jeg er innstilt på å bruke all tid så effektivt som mulig!

Jeg har tenkt å få dokumentert så mye som mulig, og alt nødvendig utstyr er med. Med litt flaks så kan jeg kanskje klare å lage noen videoblogger mens man er der oppe, men siden det er kjent for å stjele litt mye tid av en lite teknisk anlagt person som meg, så lover jeg ingenting. @ you Faunvik! Men jeg leker med tanken, og skal gjøre mitt aller-aller beste!

Ikke bare hører jeg rykter om at Lykkedragen også kommer til snåsa, men det blinker i neonlys og uler i sirener! Og det er forbasket sprekt av en ung og talentfull jentegamer og lage et prosjekt av å besøke BondeLan. Spesielt med tanke på alt som skal klaffe for å få til en slik tur når man har 2 små og en sinna snøfreser i garasjen!

Hva var det Jan Pande Rolfsen sa igjen?? Jo, "livet er hærlig dere!"
Dette blir uten tvil den store hendelsen i høst. Gran Turismo 5 kan bare bli utsatt til sommern 2011 om det vil, jeg skal til Snåsa! .....Nå!
I'm going mad!

BondeLan is not just a place on earth, but a state of mind!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Lykke til. Gleder meg til å lese om opplevelsene deres. Skulle gjerne tatt turen selv, men det blir nok ikke i år.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Høres ut som en spennende tur.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gleder meg! Ser deg der på torsdag!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Har du med reisesenga da?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Cboy J-kins: Kaskje jeg har med reiseseng, kanskje ikke! Den er hvertfall ikke dobbel, om du har glemt din

Det blir en spennende tur ja, vær sikker Sensei!

Ikke kjør deg bort da Lykke, haha!

Du blir aldri for gammel til å være med på dette Strategist, så om du venter til neste år vil ikke det ha noe å si.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Bondelan og høygaffel, hoho
  • 0
Jeg er så misunnelig! Seriøst, vis det blir ett neste år kommer jeg! Kan ikke tro jeg går glipp av et slikt genialt konsept! Husk å blogg massse, og video blogging er en fin fin idé! Kose deg dah... uten meg
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Høres uten tvil som en fantastisk opplevelse og reise, skulle selv ønsket at jeg kunne dratt, men det skjer mye for tiden og jeg har en liten sosialfobi.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Dette blir meget spennende og jeg gleder meg som et lite barn til å treffe deg og Lykkedragen samt andre Gamereactor brukere som finner veien opp til Snåsa For som dere vet er ikke Snåsa den største plassen på jord, men jeg elsker bygda mi og det den har å by på

Kjør forsiktig og så møtes vi om ikke lenge. Kanskje kan du og Lykkedragen stikke innom kontoret mitt og slå av en prat da vet du

Have fun
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hvis du lager videoblogg, må du få med litt Drage og Bernt bilder!

Livestreaming?

Siterer Bernt Erik:
Have fun
Decyfered!
  • 0
hehehe,om jeg forsvinner i ødemarka ringer jeg..om det er dekning.. hmm..fikk litt grøsserfilmvibber.

Skal jeg ta med meg gamecuben? Siden jeg ikke har scartkabel på skjermen min er det kun om du har lyst til å spille Eternal darkness eller windwaker på tven din send meg et pip om du e intressert.

Wnw! 1 dag igjen! Jupiduu!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
*host* GPS *host*

Lagt til 2010-10-20 16:51:
*host* kart *host*
Decyfered!
  • 0
Faunvik: jadajada...men nå har eg ikke tenkt å kjøpe meg en GPS akkurat nå...har du en?
Og kartan over Snåsa er ikke helt de beste...

Men sånn som det snør nå...så blir det vel heller at jeg snør inne enn å kjøre meg bort.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!