Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Skulle ikke tro jeg kom til å skrive dette, men akkurat nå er jeg veldig kald på hendene og føttene og sitter faktisk og får gufsninger. Utrolig men sant og spesielt med tanke på mitt normalt varme kontor hvor det var 38.6 grader i sommer. Nå er det 18.9 grader her og jeg fryser. Tørr ikke å tenke på når vinteren slår til for fult. I fjor vinter var tempen 11.4 grader og da frøs jeg virkelig for å si det slik.

Heldigvis er arbeidsdagen snart over og da bærer det til stua hvor vedovnen varmer godt. Herlig skal det bli. Ellers har jeg fått arbeidet godt selv om det er kjølig på kontoret mitt. Har fått ringt mange kunder og sendt mange mailer. Nei, nå fryser jeg meg hakk ihjel her og jeg må resignere!

Der hvor du sitter og spiller, er det fin temperatur eller begynner du også å merke at temperatturen har gått ned i det siste.

...og som bildet tilsier så har jeg blitt forkjølet også...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Snødde som bare rakker'n her idag, masse snø som ligger på bakken nå Snør nå også...
  • 0
Fin temperatur på rommet. Ligger på godt over 20 grader.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Iskaldt her jeg er, men skal fyre i vedovn etterpå så da skal det bli godt og varmt seinere
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Har faktisk snødd litt her også i dag, men ikke mye da, kun 1-2 cm her, men mer kommer mot helgen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Oppdatering: NÅ snør det
Noe som gjør det enda kaldere
Men har risengrøt å varme meg med
2 grader ute
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Passer på å ha det varmt og koselig på rommet mitt. Fryser sjeldent imens jeg spiller
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Hadde minusgrader på rommet mitt en gang...
Decyfered!
  • 0
det snør det snør, tiddeli bom.

har et stort tykt teppe som jeg legger over meg når snøen kommer.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
Vinteren er snart her.. skyt meg Kommer til å miste selvbeherskelsen dagen jeg ser snø utenfor blokka mi..
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Varmt på rommet mitt der jeg spiller, ville tro det er noen å 20 grader, ovner FTW.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Vinteren kom til Trondheim idag. Overraskende nok var bussen 20 min for sen og mange biler var i grøfta Skjønner ikke at folk forbereder seg til vinteren når vi har ett værvarsel.

Du må skaffe deg en egen varmepumpe til kontoret ditt. Lover at det skal hjelpe
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Det er veldig kaldt, og jeg så noe snø da jeg og faren min skulle sette båten av et sted.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Om jeg gjør!
  • 0
Idag begynte det for alvor å snø i Ålesund, og det har snødd så og si i hele dag, noe som gjør at det er ganske mye snø her nå!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Bor i ett gammelt hus som ikke er 100% isolert så om vinteren må jeg sitte med hansker når jeg er på pcen. Har faktisk blitt 4 grader på rommet og hvis man plusser på trekken blir det ganske kaldt. Kan ikke si jeg gleder meg til vintern...
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Skaff deg en panelovn til kontoret Bernt!
  • 0
Det hjelper jo ikke at man er forkjølet heller..og så nå av alle tider

Må du ikke bli kjempesyk under BondeLANet...jeg vil nemlig ikke bli smittet..har nettopp vært syk så det holder for i år

Ta godt vare på deg selv, og stell pent med deg. Så sees vi kansje i morgen?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Det er iskaldt når jeg sykler til skolen!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Har varmeovn på rommet som fungerer utmerket, så fryser ikke når jeg gamer. Har varmeovn på rommet som fungerer utmerket. Merker uansett at det har blitt kaldt ute, og tror flere enn meg ble tatt på senga av den plutselige forandringen. Strømprisene er heller ikke spesielt varmende o.O
Krysser fingrene for at vinteren går over like fort som det denne sommeren gjorde..

God bedring!
''eh'' - Link
  • 0
Bare skaff deg en ovn du, tro meg det hjelper. Jeg sykler til skolen og har det klassiske dilemmaet med STOR dunjakke, god bukse, og ingen hansker...

Det var litt snø tidligere i dag
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
BondeLAN høres såååå fristende ut.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
begynner å merke at det begynner å bli iskaldt nå. er digg å sove ihvertfall, hater å sove på sommeren.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Her brenner det.
  • 0
Jeg var foreberedt på kulde og hadde kledd meg godt nok! Det jeg derimot IKKE var forberedt på, var bakken (dekket av is) da jeg tråkket ut av bussen idag
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!