Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tid: 06:02, 10-23

Ok. Det ovenstående er du nødt til å innbille deg. Ikke f**n om det var mulig for meg å være våken klokken 06:02 idag.

Mole-day
Mellom 6:02(am) og 6:02(pm) idag feires Mole-day verden over.

Det er Mole-dagen idag!
Hvordan skal du feire?

Mole-day feires når datoen og klokkeslettet utgjør tallene i den svært mye brukte Avogadros konstant. Selv nøyer jeg meg antakelig med å feire ved å ta en bolle.
<bild>
En søt muldvarp (mole) som du kan se på.

btw. Takk til Kristian for et fantastisk stilig bloggbanner. Du skal få fikse skriveleifen på mandag når du har litt bedre tid ;p
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Har noen finnet på Mole-dagen? HahahaxD hmm... kankje jeg skal feire ved å gjøre kjemi leksene i dag?
  • 0
Får vel feire det hele med en kommentar på bloggen din.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jeg feirer nok kun Pi Day og Square Root Day. Kan ikke vente til 4. april 2016
Riddle me this
  • 0
Den muldvarpen på bildet var bre sykt fresh!!
Oyeah oyah I`m The mole, Yeah the Mole Oyeah Whats ma namE!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Som om jeg ikke får nok kjemi på skolen...
  • 0
Dette må feires! Eller...?
Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade
  • 0
Så det er sånn en muldvarp ser ut IRL? Har jeg faktisk aldri sett før xD
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Nå er Mole-day over. Noen som fikk gjort noe interessant?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg spillte Fallout New Vegas hele dagen så dette fikk jeg ikke med meg
  • 0
Fikk ikke med meg dette, men kan vel si at jeg feiret den ved å gå på Photoshop kurs, ved å kjøpe Black Hawk Down og ved å bli "Kompis" med Platekompaniet
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Jeg feiret den ved å gjøre noen mol-beregninger...Lenge siden sist.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
jeg spiste grøt i dag for å feire
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Gjorde det samme som Zyrocz, men det kan vel kalles feiring det også.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • 192
  • 192
Haha xD Btw. ser ikke skrivefeilen? Mener du at det heller skulle stått "Pass på" og ikke "På pass"?

- Ble nysgjerrig!
Get ready for a better you
  • 0
Feirer med BondeLAN jeg....hahaha! Beste dagen ever!!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Feiret dette ved å ringe rundt føflekkene mine med en sort tusj! Ble en bra dag, tross alt.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Jeg feiret ved å spille Fallout: New Vegas hele dagen (det inneholder Mole Rats, øhøhøhø).
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!