Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er alltid vanskelig å bestemme seg for å kjøpe et spill eller ikke. Jeg går ikke bare ned i en butikk eller på nettet og kjøper et spill som ser bra og gøy ut. Det er takket være dere i gamereactor at spillkjøpene mine blir som de er. Jeg kjøper ikke spill som får 6/10 og dårligere, bare spill som får 7/10 og oppover. Da slipper jeg å ende opp med et dårlig spillkjøp da dere har hjulpet meg til å kjøpe spill med toppkarakter. En gang kjøpte jeg Batman: Arkham Asylum som fikk 9/10 av dere. Spillet falt ikke inn i min smak og spillet var desverre et bomkjøp. Spill trenger ikke å falle i smak selv om det får en god karakter. Jeg skal forsette å kjøpe spill som får god kritikk og som jeg tror faller i smak, og dersom det ikke gjør det kan man bruke det i en innbyttehandel hos game eller gamestop.
  • 0
Unnskyld meg, men dette høres ut som en dårlig idè. Lar du virkelig Gamereactor bestemme spillkjøpene dine? Du har aldri vurdert å sjekke hva andre mener eller stole litt på egne instinkt når du kjøper spill? Som du sier så var du uenig med Gamereactor når det gjaldt Batman. Det er jo godt mulig at du hadde likt spill som hadde fått dårlig karakter fra Gamereactor. Du har vel sikkert godt glipp av spill du hadde likt.

Jeg også leser anmeldsene med glede og en god karakter har vel kanskje vekket nysgjerrigheten min på enkelte spill. Men å gi dem så stor innflytelse hadde jeg aldri gjort.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Det er bra du er fornøyd med Gamereactor. Men det kan være lurt å se forbi karakterene. Leser du anmeldelsene vil du kanskje finne at noen 6/10 og 5/10-spill er akkurat noe for deg. Ikke alltid har vi samme spillsmak, og 6/10 er jo heller ingen dårlig karakter.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Selv leser jeg omtaler for å få et bilde over hva de forskjellige skribentene mener om spillet og prøver helst demoer for å se om spillet er noe for meg Selvsagt kommer det spill jeg vet er gode og som jeg selv har store forventninger til, men stort sett er det meg alene som står for valget og ikke omtaler da til syvende og sist

...men det er alltid artig og lese omtaler og se om skribenten har fanget opp ingrediensene i spillet på en fin måte

Veldig glad for at du liker det Gamereactor skriver da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!