Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå er det ikke så altfor lenge til jul
(spørs hva folk syns)
så nå begynner familien min å begynne å kjøpe julegaver.
Familien min er (hva kan jeg si) delt opp og er helt forskellige. Mamman min og pappan min er ikke sammen så jeg bor både i Fredrikstad og Sarpsborg :P .
Men så har jeg bare tenkt å ønske meg penger av mamma sin familie side og tenkt til å ønske meg spill fra pappa sin familie side.

Penger trenger jeg virkelig, nesten helt UMULIG å spille på tv`n min. Graffiken blir dårlig, fargene er nesten som blander seg (jeg er fargeblind så det gjør det enda være...)
textene i spillene blir vanskelige å lese så jeg mister bare lysten til å spille på spilla mine.
Pågrunnav farge blandingene så er det vanskelig å se fiender i noen krigs spill :(

Nå her er spill listen i rekkefølga jeg ønsker meg.

1. Red Dead Redemption (ps3)

2. Fallout: New Vegas (ps3)

3. Need Foor Speed: Hot Pursuit (ps3)
(Jeg vet at det utgis 18 November 2010)

4. Just Cause 2 (ps3)

5. Need for Speed Carbon (ps3)

6. Dragon Age: Origins (ps3)

7. Alone in the Dark: Inferno (ps3)

8. Silent Hill: Homecoming (ps3)

Har ingen bil spill :P leter etter et bil spill hvor man kan fikse bilene sinne sykt! hvis dere kjønner hva jeg mener.
Et bil spill som man ikke bare kjører på en bil race-bane hele tida.
Et bil spill som har spenning, skikkelig fart, frihet og råe biler.

Legg gjerne igjen kommentarer, tanker, osv.

Jeg har tittet på mange tv`er og det endte opp med en av disse to

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=596221

http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/lcd-led-og-plasma-tv/tv-42-
tom/lg-42ld450/128583.5155/
  • 0
Need for Speed Carbon er vanskelig å finne i norske butikker, spillet er også utdatert så hvorfor ønske seg det når man har det nyeste NfS/Burnout spillet på lista?
Alone in the dark er ikke et spesielt bra spill og tror ikke Silent Hill er det heller
  • 0
Hm....
Får vel fjerne NFS: carbon og Silent hill da. Men jeg spilte det alone in the dark en gang og jeg likte kombinasjons systemet, det at du kan sjuvstarte en bil og titte rundt i bilen etter ting så jeg tror jeg lar den stå
  • 0
Alone in the Dark - You serious 'bro?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Haha, Noral ja
  • 0
Om du vil ha bra bilspill med mye jåling av biler og slikt så er for eksempel Juiced 2 et alternativ. Jeg vet ikke i farta om det spillet finnes til PS3, om det er den eneste konsollen du har.

Need for speed Carbon var et skikkelig bra spill da det kom, men det begynner å bli litt avleggs sammenlignet med nyere bilspill. Skal være enig med Zyrocz der. Men jeg kan signere med blod på at han ikke har peiling når han påstår at Silent Hill Homecoming er dårlig. Alone in the dark kjenner jeg ikke til, dessverre.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Hvem 3 spill burde jeg ønske først æ? syntes at var en bra 1,2 og 3 valg

Lagt til 2010-10-28 00:16:
OK! så nå har jeg prøvd demoen av Need Foor Speed: Hot Pursuit, det falt ikke i smak som jeg håpet på
  • 0
Mange fete titlier som du ønsker deg der ja og som garantert også står på min ønskeliste
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Red dead redemption og fallout new vegas må bare komme først
  • 0
Det må være surt å være fargeblind.....synes synd på deg
  • 0
Det er surt å være fargeblind med en gammel og dårlig tv som blander og ødeleger farger
  • 0
Dr Madnar Petrovich, tenkte på et annet SH spill, ser nå at det han har nevnt har fått litt god kritikk.
  • 0
Flott at du nevner Just Cause 2. Det er bare et spill du må få med deg. Dersom jeg ikke hadde hatt Just Cause 2 hadde den kanskje vært som nummer en på ønskelisten. Grafikken er super i dette spillet
  • 0
Fin liste, spesielt de to første på listen.
QWOP = RageQuit
  • 0
OPPDATERING!!!!
ny liste!

1. Red Dead Redemption (ps3)

2. Fallout: New Vegas (ps3)

3. Just Cause 2 (ps3)

4. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2



kom med kommentarer eller forslag til andre spill som burde bli byttet ut med et par av de på lista
  • 0
Black Ops? Eller skal du ha det dagen det kommer ut?
QWOP = RageQuit
  • 0
Har allerede bestilt det
  • 0
Tenkte meg det.
QWOP = RageQuit
  • 0
Har selfølgelig også bestilt Ac: Brotherhood Codex edition
  • 0
Siren blood curse er ikke et fantastisk spill. Mer midt på treet..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Bent, anbefaler du det da?
  • 0
Ja, det er jo verdt å prøve. Tror du kan kjøpe et par episoder på psn, så får du en smakebit.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
hehe....idag fikk jeg alone in the darkness: inferno gratis. Da skal den bort fra lista!! ....men må byttes ut
kom gjerne med forslag.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!