Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I går var en skummel dag for både store og små. For i går var det Halloween og voksne som barn gikk ut i nabolaget for å karre til seg litt snop. Er det noe barna våre gleder seg til så er det Halloween og i år bestemte jeg meg for å være med på dette. Selvsagt stod jeg med en ti liters bøtte og helt fremst i køen når det skulle deles ut snop slik at ingen fikk så mye som en karamel uteom min store bøtte...

Nei da, jeg og Ann Helen var med og fulgte med Malin som var på sitt andre års Halloween. Selv om mange synes dette er en tåpelig tradisjon, så synes jeg den er helt grei med tanke på dette er noe barna gleder seg til og snakker om flere måneder før kvelden. Halloween har nesten samme status som som jul for barna. Selvsagt er et også artig å kle seg ut noe våre barn liker veldig godt.

Hva med deg, ble det mye snop på deg eller ble det en rolig kveld i går? Hva synes du om denne tradisjonen, er det noe som kunne ha vært spart oss eller liker du den?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
ble en rolig kveld der jeg "koste" meg med Bioshock.

har ikke noe imot halloween men der er ikke akkurat norsk`t!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Halloween er noe dritt i forhold til hallo-venn^^>
  • 0
Elsker halloween
Det er ikke så ille heller, men jeg synes at folk kan kjøpe inn nok godteri og at folk kan begynne å gå ca. kl 17 og til 20 sånn at man slipper å gå til døra hele dagen+at det vises at det er halloween når man er ute å går og møter på folk Folk begynner å gå kl 14 om dagen og så finnes det folk som kommer kl 21, og det er ett veldig stort tidspenn.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Slo av utelysene og lot være å åpne døren når småtullinger ringte på likevel. Har ikke sansen for Halloween.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Halloween suger jo hardt. Man sparer penger ved å kjøpe sitt eget godteri enn å kjøpe et dumt kostyme. Og uansett så vet man aldri hva som kan ha blitt gjort mot godteriet man får hos forskjellige folk.
  • 0
halloween er ikke en tradisjon hvor jeg bor nesten ingen som går, men her hvor jeg bor har vi julebukk der synger man for godteri istedenfor å si knask eller knep.

Har ikke noe imot halloween egentlig men de får ikke noe om de kommer på døra
  • 0
Feirer ikke Halloween, og har ingen planer om det. Er ikke så glad i å kle meg ut. Når jeg tenker meg om virker også tradisjonen litt egoistisk. Selv om jeg er negativt innstillt til tradisjonen så har jeg ingen planer om å ødelege for de som feirer den.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Bryr meg fint lite om Haloween så gjorde ikke noe spesielt i går. Fikk heldighvis ikke noen unger på besøk som ville ha godteri.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Tok godterier fra en som kom på døra i går kveld.

"Knask eller knep?"
"Ja takk." *tar godteri, lukker døra og setter meg for å skrive ferdig oppgaven jeg jobbet med før han ringte på*

Kjenner fyren, så det går fint, men var fortsatt rimelig gøy å se trynet på ham.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Om jeg er godtesugen og har ikke penger så går jeg bare en runde rundt i gata med en gammel utslitt maske ...
*MacGyver Theme*
  • 0
A Noobcake: Genialt! Det der må jeg huske på til neste år.

Men ellers synes jeg dette er en idiotisk tradisjon. Blir for det meste sur (innvendig) på de små bortskjemte ungene som av en eller annen grunn har fått det for seg at de kan tigge godteri til tross for at foreldrene deres tjener flere hundre tusen i året.

Virket kanskje litt kvass her, og overdrev nok en smule, men i grove trekk er det dette jeg mener om "tradisjonen".
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Var på kino også bor vi langt oppi hutti heitta så ingen ringte på hos oss som jeg vett.
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Vi fikk ikke så mye besøk i år. Husker godt at det var morsomt selv. Skrev artikkel for Trønder-Avisa, da. Lurer på om intervjuobjektene mine gjorde det de fortalte om eller om de bare var i showbiz...
  • 0
det eneste jeg liker med halloween er at det er billig smågodt. 80 kr kg. Kjøpte masse godteri til meg selv den lørdagen.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Jeg selv likte å gå Halloween, men i går ble det en rolig kveld ja. Men klarte å tigge til meg en bit fra mine søstre, som begge gikk med store bøtter
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Kan ikke gå Halloween når jeg spiller New Vegas, vettu'
  • 0
Synes faktisk halloween faktisk er en fin tradisjon jeg, kan vel ha noe med at jeg er skrekkfilm elsker og halloween er en dårlig unnskyldning til å kjøpe en haug med filmer?

synes det også er litt stass med en haug med unger som kommer å spørr om godis og...
Gud jeg er ensom :c
  • 0
Det ringte på døren i går kveld. Jeg bor i tredje etasje i en blokk, og gikk til intercomen for å høre hvem det var. Jeg forstod med en gang at det var halloween-unger, og buzzet dem inn. Jeg hørte et "YES!" fra flere av dem, og låste døren. Så satt jeg med ned ved siden av døren for å høre på ungene når de gikk opp i blokken.

Quote of the day: "Neimen, hvem slapp dere inn da?" Oooooh yeah.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Satt hjemme.
Igår så jeg film med TheOnlyFAL.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
  • Play
  • Play
Merket ikke at Halloween var engang Her skjedde det ingenting, heldigvis.
  • 0
Har egentlig alltid hat lyst til å gjemme meg i buskene utenfor døren med en skikkelig gressdrakt og nattsynbriller/briller som lyser rødt/grønt og skremme vettet av de som kommer for å tigge snop. åja, og selvsagt få dem til å legge snopeposene sine på bakken ettersom jeg står der med en softgun rifle og sier :"digg eller deng"

Problemet er at jeg ikke har gressdrakt, nattbriller, eller softgun
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hadde jeg ikke vært på reisefot hadde jeg nok ligget klar og skremt dem som evt. kom for å kapre godiset mitt.
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Hehe - genialt ZubiMar Tenkte det var mange som måtte punge ut med godteri da ja
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Uff halloween er noe jeg sluttet med for lenge siden. Inså faktisk hvor teit det egentlig er og hvor plagsom det er når små irriterende barn ringer på for å tigge snop.
Per aspera ad astra
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!