Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Den 12. November går det av stabelen for Klepps klart største LAN party, Foglen LAN! Vi blir 50 deltakere + crew på en god gjeng. Ganske morsomt, første gang (Mars 2010?) var vi 5 stykker i kjelleren min. Kan si det har ballet på seg!

Og ja, er arrangør selv. Fete premier har vi også, 4x SCII, Logitech G35, Roccat Kova, mm

Lan er festlig!!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
jeg pleier og joine pc lan med kamerater. noen ganger 4, andre ganger 7. at lan kun er for nerder, er jo helt idiotisk og si, for det stemmer jo ikke . foreeh......jeg er ikke noe geekh for og si det sånn :3 har også joinet warpzone i stvanger før

har også prøvd og få til jentelaan me veninnindegjengen , men da har det som oftest hendt at jeg er den eneste som gamer, mens de andre geeker facebook , nettby og blogger. arrh.
  • 0
Med tanke på at jeg bor i en veldig liten bygd, så blir de fleste LANene arangert i feriene. Liker meg veldig godt på LAN da det er en god måte å treffe igjen de man kanskje ikke har sett på en stund, og i noen tilfeller møte nye mennesker også
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
I tromsø er det AWESOME med lan, TROMSØ-Lan!
over hundreds of people, big competition with LOTS of money, and easy quizes that will make you run like a dumbass to the staff
  • 0
Hm...hva regnes som LAN? Jeg har lissom fått med meg 4-5 kompiser og spillt split-screen på konsoll. Men jeg har aldri lissom vært på et stort arrangement
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Har aldri vært med på de store greiene, men for noen år tilbake var vi noen venner og bekjente som satte seg sammen i kjellern til en og kobla sammen PC'er og spilte Quake og Unreal og delte filer av ulik art. Vi var vel 4-5 personer totalt og vi gjorde vel slikt en 2-3 ganger. Det var ganske artig. Utstyrte oss med store mengder Cola og snacks så vi kunne holde på noen timer utover natten.

Men tradisjonen fikk en brå slutt en kveld da en av deltakerne hadde greid å infisere PC'en med et veldig skummelt virus. Etter bare noen minutter hadde alle fått det og det ble en stor opprydningsjobb for hver av oss dagen etter. Etter det virka det litt for skummelt å fortsette.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Har bare vært på småLAN hos en kompis, med sånn 3-4 stykker, skal dit neste helg og game Black Ops faktisk.

Men skal på TG11, irriterer meg litt at jeg ikke dro i år, når jeg bor så nære.

LAN er morsomt!
Fem-stjerners medlem
  • 0
"generasjonen tenker at LAN er noe for nerder. I dag er faktisk LAN noe for alle og ikke kun nerder."

Akk så dumt det er at fjortiser som verken har peiling om spill eller PC og som bare spiller CS og MW2 skal kunne holde et LAN. LAN blir sterkt misbrukt og jeg vil bare definere et LAN om det sammles en haug med nerder som sitter å spiller, når fjortiser sammles med laptopene sine og fester med rap musikk og alkohol kan de ikke kalle det for LAN bare fordi de har med laptopene sine og CS.
  • 0
LAN er moro synes jeg og faktisk vet jeg at det jobbes med BondeLAN i vinterferien neste år og da fra 24. til 27. februar
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg har personlig lite til overs for enorme lan som TG og lignende. Men å lane FM eller COD med et par-tre-fire-fem-seks kompiser er superkos.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Har aldri vært på et stort offisielt LAN, og det blir gjerne med at en bare spiller med to-tre kamerater. Kunne uansett tenke meg å prøve

@Zyrocs
Ok, alkohol og høy musikk vil jeg kanskje si meg enig i at ikke hører hjemme. Men et LAN behøver da ikke bestå av det man definerer som ''nerder.''
Jeg syns et godt LAN skal innebære sosiale aspekter i tillegg til å bare spille, men på samme tid skal spillet og rammen rundt være hovedfokus. Alkohol og dansing + spilling er en dårlig blanding.
''eh'' - Link
  • 0
Har vært på et skikkelig LAN en gang. To timer inn i Lan'et bestemte pc'en min seg for å gå av dage og overophete, så resten av tiden sov jeg på en benk. Synes virkelig at en videregående skole burde hatt mer komfortable benker
Er bare interessert i en threeway hvis den inneholder CrossfireX eller SLI
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!