Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer Venom140:
Er det sånn at du måtte sendet tilbake kinecten eller fikk du beholde den?

Får den for alltid.

Siterer Grallen:
Vil den være verdt pengene?

Omdu liker Wii/Move og EyeToy vil du like Kinect. Spessielt om du liekr EyeToy og vil ha litt mer innovasjon i gamingen.

Siterer raybalong:
hvor nærme kan du gå kinect, mens den fremdeles reagerer?

Må stå rundt 1-2 meter før den sier at jeg må gå litt tilbake.

Siterer littsnill:
Hva er cooldown?Og hvordan får man tak i mere cooldown?

Hva er cooldown? Har ikke hørt om cooldown.

Siterer Predator:
Er den AWESOME?

....og med det mener jeg sånn "OMG must buy 360 for this shit liksom"

Om du vil utnytte Xbox konsollen, funksjonene og system 100% må du skaffe deg Kinect.
  • 0
Xbox 360 Slim+Kinect koster bare 2444,- på Expert Skal kanskje kjøpe
  • 0
Beklager du, men taushestplikten din gjelder helt til Kinect er lansert i det landet du er registrert i (med andre ord den Norske lanseringen).
Det er høl i jerdet på Hvalen - det er derfor jeg er her!
  • 0
Er spillene litt for "casual?"
Living so the last night feels like a past life
  • 0
doffenl: Der tar du feil. Fikk nemlig beskjed fra Microsoft at taushetsplikten min er over.

JoEy_Odd: Akkurat nå, ja.
  • 0
Synd, får vel vente og se, men tror ikke det blir kjøp
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Zyrocz:
Fantomena, har ikke du igrunn sagt litt for mange ganger at du er med i Kinect betaen
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
misunner deg virkelig kinnect! jeg fikk red eye her om dagen å har gledet meg veldig til denne kinect saken..

har et par spørsmål:
1. hvordan er denne saken på fest, eller multi morro ..
2.svetter man skikkelig av spella ?
3. hvordan er responsen? jeg hater responsen i wii så den som gjør mest skeptisk.. er den ikke noe bra gidder jeg ikke kjøpe enda en xbox360 men om den er god å reagerer når jeg gjør et move så drar jeg i butikken
  • 0
fra mobilen Men hva med venner var ikke taushetplikten litt vanskelig, eller visste noen det siden du måtte teste 2-playeren?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!