Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hvis du er i Oslo i helgen; husk å stikke innom Gamestop på Karl Johan, mellom 13. og 15., der du kan delta i uformelle turneringer og vinne fine premier fra Gamereactor. Hvis du ikke er i Oslo i helgen: husk å stokke om planene og legge turen innom Oslo likevel.

Kristian og Daniel har lyttet til deres ønske om å få arrangementer på Østlandet, og arrangerer nå dette opplegget på Gamestop i Karl Johans Gate 6. Jeg kommer til å være der og jeg håper å treffe mange av dere andre forumitter i Oslo i helgen.

Velkommen til Gamereactors arrangement.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal appelere denne hendelsen til jenter, men hvis jeg sier at Kristian kommer til å møte opp i denne...! (Foto: Silent Hill)

                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Damn, skulle ønske jeg kunne komme. Men det blir litt vanskelig å "svosje" fra Ålesund til Oslo. Hadde jeg gått på FHS på Østlandet i år, og ikke sist år, hadde jeg garantert tatt turen innom.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Tromsø-Oslo ...... kort vei det.......



NOT
  • 0
Haugesund-Oslo er litt vell langt tror jeg.
Per aspera ad astra
  • 0
Grimstad-Oslo...
  • 0
Moss - Oslo, det er ikke så langt. Og med tanke på at jeg reiser gratis med tog siden faren min jobber i NSB så kan det jo godt hende jeg kommer
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Å jeg har lyst, men har ikke muligheten.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Er nok dessverre litt for langt vekke for min del.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Sorry, bor på vestlandet og ikke østlandet.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Frister Vis jeg får med noen andre kan det hende jeg møter opp.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Oslo Oslo Oslo.

Hater at alt skjer i Oslo. :/
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Selv om jeg bor i Bergen fikk jeg lyst til å dra, men hvis Kristian møter opp i den... Tror jeg sier nei takk
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hadde jeg ikke jobbet i morgen så hadde jeg tatt meg en tur... D:
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Jeg og trackdeath kommer
  • 0
Skulle gjerne ha kommet en tur, men seks timer med tog hver vei er litt drøyt... Kommer på noe hvis dere har det i Trondheim
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jeg og EXcrack, som sagt, kommer ja
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
Spanderer noen flybillettene så kommer jeg.
  • 0
Harstad til Oslo, nei takk:-S
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Oh I'll be there
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg kommer ikke, hvis ikke Martin A. kommer!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Aff, skulle gjerne kommet, men kan ikke stikke til Oslo helt uten videre. Kanskje neste gang? =)
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det skulle vært ban på medlemmer som ikke møtte opp på BondeLAN... Bra tiltak! Håper mange møter opp også i Oslo!
  • 0
Tromsø ... kan dere ikke lage noe i tromsø. Det skjer så lite her oppe.
*MacGyver Theme*
  • 0
ha

Lagt til 2010-11-06 18:49:
harstad-oslo=too far
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!