Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Et arrangement er vel gjennomført. Vårt nærvær på Gamestop, Karl Johan, er unnagjort. Men vi gir oss ikke med det. Om du ikke hadde anledning til å treffe oss idag får du herved en ny sjanse til frelse og gjennfødelse.

På tirsdag slippes Call of Duty Black Ops i butikkene og Gamereactor har blitt bedt om å holde turnering gående på Elkjøp Megastore Lørenskog og Elkjøp Megastore Ullevål. Bernt Erik kommer til å holde arrangementet i Lørenskog, mens Daniel styrer skuta på Ullevål. Det kommer til å bli spilling på 3D-skjerm(!) og 103 tommer(!!!) skjerm. Selv kommer jeg til å oppholde meg på Elkjøp Lørenskog mellom 16. og 20.00. Møt oss da vel. Og kanskje du vinner den sykt fete Call of Duty Black Ops Prestige Edition.

More awesome than a double rainbow!

                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • 192
  • 192
Black Ops Black Ops Black Ops Black Ops Black Ops.

Tipper USAs neste president blir Black Ops,og så konge i Norge, og i Sverige, og sjeik i Jordan før alle er lei av han, og boikotter han med granater.
Get ready for a better you
  • 0
kom til nord norge, TROMSØ(!)
  • 0
kool
Fem-stjerners medlem
  • 0
18 års aldersgrense? Are u kidding me? -.- Hvor mange mindreårige spiller ikke dette anyways? Tror seriøst fleratallet av de som spiller CoD er under 18...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Jeg kommer. Bor faktisk i Lørenskog ^^ Men jævlig teit med 18 års grense.. Tviler på at flertallet av de som kommer er over 18.

Har søkt studie dag på Tirsdag sånn at jeg kan få spillet tidlig, spille det i 4 timer og deretter møte opp på Elkjøp Kommer til å bli en kewl dag ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg kommer ikke. Hvorfor? Dumt spørsmål
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Dumt med 18års grense var ok på Gamestop idag da
Living so the last night feels like a past life
  • 0
More Awsome than a Double Rainbow!

Kommer dessverre ikke fordi jeg bor verken der, også er jeg ikke over 18
  • 0
Det går vel greit om du har med lapp fra foreldrene eller at folket som jobber der får snakke med foreldrene over telefon. Det gjorde i hvertfall jeg på MW2 konkuransen forige år i Steinkjer.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Bor så langt unna Oslo.
  • 0
Reiser Bernt til Lørenskog
  • 0
Nå ble jeg glad at Bernt kommer til Lørenskog! Jeg bor i nærheten men tror ejg holder meg hjemme og spiller spillet. Men lurer på hvor stor 103" tommers tv er!
  • 0
Dukker nok med stor sannsynlighet opp på Ullevål på tirsdagen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Say what?! Finnes det mennesker over 18 år som spiller Call of Duty
Dessuten, hvorfor ville noen møte opp dagen spillet de gleder seg til kommer ut? Burde de ikke være hjemme å spille det helt alene i et mørkt rom med headset?
  • 0
Skulle nok ha blitt med, men jeg er ikke over 18. Tror ikke jeg hadde vunent uansett, men det hadde vært gøy da! =/
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hvorfor kunne det ikke vært i Gudbrandsdalen? Selvom jeg ikke er over 18
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Endring i planene: Grunnet frafall blir det ikke noe Gamereactor-representasjon på Elkjøp i Lørenskog. Redaksjonen kommer til å være representert på Elkjøp Megastore Ullevål, og der kommer også jeg til å være.

EDIT: Rettet feilen som den rare fyren under meg påpekte.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Gamestop i Lørenskog


Gamestop? Megastore på Lørenskog mener du vel? Uansett treffes vi nok da høyst sannsynlig i morgen!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Strategist:
Gamestop i Lørenskog


Gamestop? Megastore på Lørenskog mener du vel? Uansett treffes vi nok da høyst sannsynlig i morgen!
Høyst sannsynlig ja. Ser frem til det!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!