Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det var engang at fattigmann skulle spille Minecraft. Hver gang han joinet ble han hilst med "yo" , "halla" og "Fattigmann :D" Fattigmann gikk rundt i den store verdenen og lurte på hva han skulle gjøre. Etter hvert fikk han en genial ide, han måtte bygge et hus, men ikke et hvilket som helst hus, det måtte se bra ut. Han prøvde seg fram med forskjellige byggematerialer, blant annet stein, og sand. Men valget falt på tre.

Etter en lang stund med bygging og finpussing var huset ferdig. Det var eksepsjonelt fint, med badebasseng og sofa. Fattigmann ble glad i huset, det var som et barn for han.

Mange på serveren likte huset, deriblant Mationmac og Kjetilalvestad (Polen Shot)
Det var et fint hus, koselig og med egen general-store i første etasjen. Men så en dag skjedde det noe mystisk.

Plutselig, fikk fattigmann og iluwu egenskapen til å spawne hvilket som helst objekt, i hele minecraft verdenen. Dette var det enkelte som ikke likte.

Etter en del diskusjon med Kjetilalvestad (Polen Shot) erklærte kjetil at han skulle lage sin egen server. Få minutter senere, logget han ut. Det gjorde også fattigmann.

Når fattigmann hadde spist ferdig (les: ronket) logget han atter engang på igjen.

Han ble ikke hilst med "halla" denne gangen, derimot fikk han beskjeden "huset ditt brenner!" fra Mationmac.

Han dro umiddelbart til huset sitt, der alt sto i fyr og flammer.

Blant de som hadde vært pålogget sto navnet "Kjetilalvestad"(polen shot), etter det, så vi han aldri pålogget igjen.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Mhmm akk det samma du gjorde med huse mitt du prengte det med tnt! justic will come!
Jeg er. meg liker du ikke, meg. liker ikke, jeg deg :)
  • 0
Haha, whaat?
Fem-stjerners medlem
  • 0
u blow my house!
Jeg er. meg liker du ikke, meg. liker ikke, jeg deg :)
  • 0


Derfor byger jeg (nesten) bare hus i stein, og ofte inni fjellveggen. gjerne noelunde skjult
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
HAHAHA!

Jaja, etter at du "spiste" så stod huset ditt i brann?! x) lo faktisk for første gang alene foran PC'n...
Kålroten
  • 0
GR Minecraft servere?
LINK
"I left everything i own in one piece"
  • 0
Haha! Nice Polen Shot! ( det var han som tente på huset, right?)
  • 0
Haha, elsker slike Minecraft historier, vært borti mye tull derifra. Skulle ønske jeg hadde spillet selv... =/
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
gay
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Lol
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Why no backup?
  • 0
Backup?
Fem-stjerners medlem
  • 0
lol, elsker minecraft selvom jeg ikke spiller online
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Av saven.
  • 0
Haha, altså, du skjønner det var bare tull når jeg sa at det var jeg som brente det ned?

Har ikke spilt Minecraft siden Tirsdag(?). Sikkert en peis eller noe i huset ditt som føkka seg

Parkour Gamer: Nei xD
  • 0
Ah, synd...
Du bør gjøre det, om mulig xD
  • 0
Kan ikke, NewAge bannet meg -.-
  • 0
gaygaygaygaygay, utrolig gay
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
This one time i saw to guys kissing in the park, and that was the gayest thing i'd ever seen until i saw blyantkvesser
  • 0
Husker det så godt, jeg sa til NewAge (aka ArtooHD) at han skulle komme, men han var laangt vekke. Når du endelig logget på så måtte jeg fortelle!

(fattigmann joined)
MationMac: Hallo
fattigmann: Hei/Hallo/whuteva u said/
MationMac: Huset ditt brenner!

Tok ikke lange tiden før du var der!
Bra vi fikk bygget det opp igjen!
Website: http://mationmac.com/
  • 0
gaay
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
FM du er ikke OP lengre.. sry..

http://www.youtube.com/watch?v=i_pWurnYxfg

Kompisene dine brant ned huset ditt idag... Og jokern brant ned olli sitt trehus som vi skal bygge opp igjen..

Bannet idag: iluwu, deffaren og iJokerN ingen kommer seg inn igjen..

idioter
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
See? Spøker bare.

Føler meg som Rubin Carter
  • 0
Hvorfor ble du bannet? På grunn av du spøkte? Det hadde vært sykt teit...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!