Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Et bilspill er det i alle fall
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Haåper det er Mirrors Edge 2
  • 0
Håper et Grid 2.
  • 0
Grand Theft Auto 5?
Det hadde vært noe det
  • 0
Håper på Modern Warfare 2.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hvorfor ikke bare la siden være slik som vi får se den nå? Jeg liker den jeg
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Gran Turismo 5 - ganske sikker på den.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Det er ikke så "TOPPHEMMELIG" nå lenger
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Bare vent til Daniel gjør som Treholt, og selger de hemmeligstemplede opplysningene til general Titov.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Sendte et brev angående dette, men har ikke mottatt noe svar så:
Lurer på hva som har skjedd med abonnementet mitt. Muligens at det har utløpt for jeg har ikke fått de to siste bladene, hvordan kan jeg sjekke om dette stemmer?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Sendte et brev angående dette, men har ikke mottatt noe svar så:
Lurer på hva som har skjedd med abonnementet mitt. Muligens at det har utløpt for jeg har ikke fått de to siste bladene, hvordan kan jeg sjekke om dette stemmer?
Send en mail til redaksjonen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Med tanke på at GTA5/GTAV ble hintet til da Episodes from Liberty City kom ut samt at det har vært stille rundt Rockstar vil jeg muligens satse på det.
Tviler på det er Grid 2 fordi Codemasters vil ikke ha noe utbytte av å lansere Dirt3 og Grid2 rundt samme tid.
  • 0
FIFA 12 FTW
Living so the last night feels like a past life
  • 0
"en fire siders miniartikkel om det topphemmelige spillet..." - mini=lol - synes det var greit nok med stoff om spillet jeg da.

Men faktisk, dere, det kan hende det er bildet bak stempelet som faktisk er spillet, men det hadde ikke vært noe gøy. Sikkert en avledningsmanøver.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Et spill som ikke har blitt annonsert? Jeg ser biler på bladet, kan det annonseringen om Project Gotham Racing 5 som visstnok skal være på vei og som har fått rykter om seg i det siste?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Siterer Brage C:
Helt sikkert det nye Josefine spillet.


YEEEESS!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Håper det er Kingdom Hearts 3 eller Half Life 2: Episode 3? Men det blir det garantert ikke. Uansett, er det meningen at bildene av bilene skal skimtes?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
GRAND THEFT AUTO 5!
Knurr...
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Ser jo lett at det er biler bak top secret uansett
  • 0
Ash Ketchum

Tviler på at det ville vært nyheter om en KH3 apperance her i et skandinavisk blad da hadde det nok allerede vært ekstase rundt på KH sider
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
GR Sverige har bekreftet at spillet det er snakk om er Shift 2: Unleashed til de som lurte.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
GR Sverige har bekreftet at spillet det er snakk om er Shift 2: Unleashed til de som lurte.
Bladet er forøvrig også kommet til mange butikker og er å se både i Daniels blogg og i en nyhet på forsiden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
*Slettet*
  • 0
Siterer 007trymi:
Nice. Er det ikke noen bilder jeg skimter gjennom Top Secret skiltet?

biler*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!