Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Selv har jeg siden det første Call of Duty-spillet ble lansert i 2003 vært hekta til spillserien og har brukt på hundrevis av timer fremfor PC-en min, bannet, jublet og ikke minst hoppet av glede. Spillserien har satt sine hardbarkede spor i min "gaminghjerne" og det til gangs. Infinity Ward og Treyarch har vært guder for meg og store mentorer når det har kommet til skikkelig FPS-spill.

Selv om jeg hatet Infinty Ward for at de ikke ga oss PC-spillere dedikerte servere i Modern Warfare 2, så skal jeg ærlig innrømme å si at jeg faktisk ble lei meg da jeg leste om problemene mellom Activision og Infinity Ward. Dette endte dessverre med at spillutvikleren mer eller mindre ble oppløst. Selvsagt så hadde vi Treyarch som også er en god spillutvikler noe de beviste ettertrykkelig med deres Call of Duty: World at War, et spill jeg likte meget godt.

Nå har jeg altså spilt det siste spillet til Treyarch, nemlig Call of Duty: Black Ops og på nytt blir jeg fanget av et spill som gir meg alt hva mitt gaminghjerte begjærer. Det formelig sitrer i kroppen og jeg kan ikke annet enn å juble høyt over måten spillet er og ikke minst inneholder.

Jeg har lest en rekke omtaler av spillet og så langt er jeg totalt enig i alle de gode karakterer som er satt på det. Det beviser faktisk at tomrommet etter Infinity Ward faktisk er dekket til og en "ny" stjerne skinner godt på spillhimmelen vår når det kommer til Call of Duty-serien.

Avslutningsvis så skal jeg fortsatt si at jeg liker multiplayeren best i Battlefield-serien. Årsaken er det gode lagspillet man kan få til i Battlefield. Savner litt av det i Call of Duty-serien hvor man som oftest går som "lonely wolf".

Hva synes du om Call of Duty: Black Ops? Spillets innhold. Spiller du online og i hvilket format? Ellers kan slike spill bare forsvinne fra jordens overflate hvor du ikke interesserer deg et kvekk for det?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hva synes jeg om cod ? ... hm trenger ikke å tenke en gang, jeg elsker spillet.. guddommelig fett !

Jeg spiller online, mest i SnD og Team deathmatch og er hitill i lvl 41 =)

....Forresten, nydelig innlegg her !
The D' is silent.
  • 0
Har ikke fått Black Ops enda, får det på mandag, men spilte split-screen multiplayer hos en kamerat i går kveld! Drit bra!
  • 0
Jeg var skeptisk i starten, men endte opp med å kjøpe det og ble veldig fornøyd.

Syns det er veldig kult at de har en litt annen og mer personlig vri på historiedelen, det er en kul zombie modus, og multiplayeren virker litt roligere og mer balansert noe jeg liker veldig godt.

Det skal sies at jeg alltid syns historiedelen i et spill er viktigst, og det eneste jeg har å utsette på den i Black Ops er at det er litt mye dreping, skriking og eksplosjoner til enhver tid. Om det hadde vært flere sekvenser som var litt roligere så hadde det blitt en bedre kontrast til de virkelige hektiske sekvensene. Men ellers er jeg veldig fornøyd!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg kommer med anmeldelse. Hittil er jeg ikke imponert.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Ursa Minora, var selv ikke imponert(kanskje på grunn av at jeg er lei av Call of Duty serien, makan til melking) men det tok seg opp litt mot slutten.

GoldenEye
  • 0
Blackops er et utrolig bra spill! Multiplayeren er pusset på ekstremt mye siden MW2. Nå trenger du faktisk litt skillz for å kunne drepe! Våpnene har perfekt rekyl, banene er kjempe bra designet og penge systemet fungerer fett! Jeg har blitt forelsket i de nye wager match modusene. Mer nervepirrende moduser skal du lete lenge etter!

Jeg har spilt ca. halvparten av kampanje delen, og det er drit bra så langt!

Ikke skuffet!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Carl on Duty - Black Cops
  • 0
OK, skal forklare deg hva jeg synes om Black Ops med ett ord: ENIG.
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
Cod:Mw og MW2 er noe så sinnpsykisk UBERoverhypa. Men jeg har ikke prøvd black ops ennå.
  • 0
Ser veldig kult ut! Men du som spiller på PC, Bernt Erik, lagger ikke det veldig mye? Det er kjent for at PC versjonen lagger som pokker!
  • 0
Skal kjøpe det om noen timer, tar neste buss til byen. Kjøper det of course til PC!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Har bare en ting og si om det nyeste CoD; Letteste spillet online EVER!
Men bra er det
  • 0
Elsker dette spillet.

I morgen skal jeg komplete samlingen ... Cod4 skal rekjøpes og WAW skal kjøpes til ps3 i morgen.
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg liker bedre MW2, men digger Black Ops også. Drit fett !! MEN man må spille på hardcore.
Den ordinære modusen er helt talentløs når man må ha opp motl 12 til 15 treff før fienden faller.
ONE SHOT ONE KILL !!!

Jeg spiller på Xbox360...
The gavel corrupts
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!