Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå er det ikke så altfor lenge til kalenderen viser 1. desember og i den forbindelse er det heller ikke så lenge til de mange tusen julekalenderes popper opp rundt på de mange nettsider. For ikke å snakke om julekalendere som henger på vegger rundt omkring de tusen hjem. Selv har jeg ikke noen kalender, men barna er spente på hvilke vi i år skal velge. Blir det Kinder-kalenderen eller blir det LEGO? I alle fall, julekalender blir det nok i år som i fjor på barna.

Jeg har i den siste tiden jobbet på spreng med å få til så innholdsrik julekalender som mulig her på Gamereactor. Dere kan vinne meget fete premier for å si det slik, men hva disse består i kommer redaksjonen tilbake til etter hvert.

Ellers synes jeg det er lite spillutviklere som reklamere for sin egen julekalender og i den forbindelse vil jeg da skryte av Pan Vision som i år har sin egen. Denne vil man kunne vinne mange stilig premier i etter det jeg har hørt. Les mer om denne på deres Facebook-side...

Hvordan er det med deg? Deltar du i julekalendere rundt omkring på nettet og har du selv en hengende på veggen?

Nedenfor ser dere en av våre tidligere reklamer for vår julekalender!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg skal nok delta! =)
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Ja, jeg skal nok delta.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Julekalendere har jeg gitt opp for mange år siden, og alle slags julekalendere som jeg får invitasjon til på Facebook takker jeg pent nei til. Skjønt, noen julekalendere er alltid moro. Min favoritt var vel den gang Dagbladet kjørte M-julekalender (2005/2006, tror jeg det var), hvor hver dags gåte ble presentert i en enkel tegneserierute, og hvor tegningen gav hint om hvor man måtte lete for å finne svaret på gåten (f.eks.: Den sorte ridder står igjen uten armer og ben og spør "Hva spiser ridderne av det runde bord mye av?" Ridder-tegningen henviser til Monty Python and the Holy Grail, og i filmen synger de at de "eat ham and jam and spam alot." Svaret var dermed skinke, syltetøy og hermetikkkjøtt).
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Kommer til å prøve å delta i en del julekalendere i år, og selvsagt også GR sin
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Los
  • Los
Det blir Sjokoladekalender, Flax-kalender og GRs

Også eventuelt om Filmpolitiet holder på med en, det vet jeg ikke
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Blir nok sjokolade/godterikalender i år også, som alltid. Skal prøve meg på GRs også.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Jeg skal nok delta i år, som i fjor =)
"I don't have a license to kill... I have a learners permit!"
  • 0
GR sin julekalender er den eneste som er verdt noe! Den og kinder sin dah :3 Men den spiser jeg opp 1. desember.. ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
skal nok delta i GR sin kalender, men får nok ikke en kalender hengende på veggen i år, men skal ikke klage. Har i løpet av årene fått mange filmer og spill gjennom kalenderene som meg og KS har hatt hengende på veggen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg har ikke en julekalender selv, men er med i et par stykker rundt omkring i cyberspace ^^
  • 0
Gleder gleder gleder meg!
  • 0
Jeg SKAL delta
  • 0
Man må nesten være litt trang i pappen for å ikke delta i den fantastiske GR julekalenderen, så svaret mitt er helt klart, ja
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
deltar alltid jeg

Q: tegnekonk much?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Deltar nok i kalenderen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Deltar i de aller fleste jeg finner.
  • 0
Når det gjelder julekalendere på tv håper jeg The Julekalender kommer. Beset ever.
  • 0
skal delta GR!!!

har 2 sjokolade kalendere på veggen
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Selvfølgelig blir jeg med

Gleder meg til desember, digger julestemningen
  • 0
Gleder meg, håper inderlig at jeg vinner noe kult Dere rocker, GR
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Seff joiner jeg GR sin kalender!

Lagt til 2010-11-17 16:53:
Seff joiner jeg GR sin kalender!

Seff joiner jeg GR sin kalender!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Dette er grunnen til at jeg kan kalle meg en fast Donald-leser! Jeg skaffer nemlig alltid det bladet med julekalender. Kommer til å delta her i GR, ja. Ikke særlig mye mer enn det og Donald på meg.
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
Vi har pleid å ha en hjemmelaget kalender hvor vi i starten får småting som sjokoladebiter til linjaler og viskelær, seinere kommer det kanskje litt undertøy(heller da en til jul), litt større sjokoladeting, frem til julaften hvor vi før har hatt en rebusoppgave som leder til gaven, som er noe som en CD eller film. Noe litt finere ikke for dyrt
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!