Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er bortskjemt som fy og får det meste jeg peker på av både spill og konsoller. Noe min store samling på cirka 250 spill vitner om. Så til tross for at jeg er bortskjemt vil jeg ikke katogorisere meg som en drittunge.

Dette blant annet fordi jeg alltid stiller opp når nødvendig og tar for eksempel skolen veldig seriøst.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Det er vel bare å sette grenser.....
Safety first!
  • 0
Kongeblogg og kanskje en blogg jeg også burde ha skrevet

Selv har jeg barn og datteren min på 2 1/2 år spiller DS og spill om hun får lov. Selvsagt sørger vi for å begrense spillingen hennes samt til de andre barna, men jeg føler det er viktig p la de få prøve seg for det tror jeg det vil gjøre de flinkere til å takle den elektroniske hverdagen vi lever i på en bedre måte når de vokser opp. Alle barna er aktive med andre ting også og sparker fotball, går på ski og skøyter m.m. Ikke bry deg hva venninnen din sier, i dagens samfunn er det viktig å lære barna de teknologiske fremskrittene som skjer hele tiden og det uten å kalle de for nerder

Bare stå på Lykkedragen. Jeg synes du er flink
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Vil tro utifra Kronoz' blogg, at dette er blogg nr 10 000! Men jeg kan jo ta feil, så ikke bli skuffet.
  • 0
Nåja...bortskjemt drittunge(r)...fordi han får lov å slå av å på sin egen DS??

Enn når du tar med ungene i butikken f.eks...ser mye av dette da jeg JOBBER i butikk. Du hører forldrene si til ungene sine at "i dag får du ingen ting." 5min går - ungen hyler ut - mamma/pappa henter en is/sjokolade for å "slå" av hylingen...hva sier det da?? DET følger foreldrene mere. Du lærer jo ungen din å "hyle" seg til det man vil ha...

I klesbutikk f.eks med samme ungen på 14år. Mamma: "i dag får du ingen ting" Jenta/gutten hyler ut,blir sinna,kjefter....mamma sier. "ja plukk da en ting da"....

Så nei...jeg tror ikke man lærer ungene sine å bli bortskjemte d**** unger av denne tingen. Jeg har alltid måtte ha gjort meg fortjent til å få det jeg ville ha/ønska meg..jeg har som oftest fått det jeg ville ha - men ha JOBBA for det
  • 0
  • Ine
  • Ine
Finnes nok ikke et fasitsvar på dette, nei. Du får bare gjøre det du selv synes virker rett, og å passe på og tenke på hva som er best for ungene dine i lengden.
Riddle me this
  • 0
Bare du lærer dem i senere alder at ting koster penger og gir dem 50 kr i uken ellernoe sånt og si at dette kan de bruke på hva de vil.
*MacGyver Theme*
  • 0
Gi ungene begrensninger på hvor lenge de får spille hver dag, det burde virke. Jeg har grense på en time per hverdag, og stort sett fritt i helgene. Skolearbeid først, vettu.
  • 0
Spoil those brats!
Decyfered!
  • 0
Som faunvik sa
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Tror jeg skal tyvlåne ds'ene til søstrene mine jeg, kanskje jeg får en jeg og
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg syntes du skal gi han litt forebyggende ris
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!