Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det hele hendte uten større dramatikk her i går. Etter dagens gjøremål var utført, syntes jeg det på tide å sette seg ned i godstolen for å slå i hjel litt tid med gaming. Jeg ante uråd med en gang jeg trykket ned knappen på kontrollen. Ingen reaksjon. Deretter prøvde jeg av/på-knappen på konsollen. Først kom det trygge pipet, etterfulgt med det velkjente blå lyset. Etterpå ventet jeg bare på den "behagelige" malingen, men den uteble. Istedenfor fikk jeg stifte bekjentskap med et mindre trivelig syn. Nemlig en infernalsk rød blinking, som nektet å gi seg.

Jeg sjekket manualen, for å finne ut av hva som forårsaket problemet. Etter litt lett skumming nedover sidene, ble jeg litt klokere. Temperaturen var nok for høy. Siden jeg ikke hadde brukt min playstation3 på minst 12 timer, trodde jeg ikke det ville hjelpe å vente til den var avkjølt. Jeg måtte bare konstantere at min kjære venn gjennom 3,5 år var død.

Selv om jeg ikke fikk ut spillet som befant seg inni konsollen, og at jeg visste at butikken jeg kjøpte den i var nedlagt samt at jeg ikke hadde noen form for backup for alle game-saves beholdt jeg en knusende ro. Jeg kom verken med sterke verbale utrop, kastet ting ukontrollert rundt meg eller svettet kraftig i overleppe -regionen. Jeg følte riktignok en lett svimmelhet og en indre tomhet.

Jeg tror nok at jeg etter hvert kommer til å slippe innover meg hendelsesforløpet, og da kommer nok også de sterke reaksjonene. Dermed vil jeg bare advare folk. Hvis jeg går til særdeles sterke personangrep på noen her inne på forumet, eller går amok med et maskingevær i et trafikkert strøk så er det en grunn til det. Forhåpentligvis skjer ikke det, men man vet jo aldri.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Synd. Virkelig sørgelig og synd. Hadde jeg vært deg hadde jeg liggi på senga og grini nå!


Du takla det bra, jeg hadde besvimt!
  • 0
Takk for det.. Blir nok mye 360`spilling fremover.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jeg vedder på du sa "FML!" og starter å grine, men du tør bare ikke innrømme det
  • 0
Pokker ta!! Hvordan visste du det???
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Herregud, trodde først det gjaldt en brødboks...

Også var det Ps3 din...myyyye verre. Huff og huff og kondolerer.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Kondolerer!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Uff og huff. Pass på å gi den en verdig begravelse. Det tviler jeg ikke på at den har fortjent.
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
Takk for all omtanke. En fin gjeng
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Kondolerer så mye! Trist
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Dakaj. Da er vi vel to; Jeg har ingen konsoll, men PCn min er herpa. Jepp, bruker Ine sin Pc nå, om du vet hvem hun er.
Jeg banner aldri om noe blir ødelagt. Jeg blir egentlig bare litt "huff og huff", også går jeg videre xD
litt annerledes med søstera mi... der flyr håndkontrollere veggimellom.

3,5 år var greit det da, skaff deg en xbox360 ?
Keep me in your memory, leave out all the rest.
  • 0
Er det ikke 5 års garanti da?
  • 0
Lofthus; Har heldigvis 360. Er det noen som ikke kjenner Ine?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
fra mobilen Ta kvitteringen og konsollen med deg til nærmeste butikk av samme slag det funker. Det er vinter så viss du hadde varmekabler på så ta den et annet sted og kjøl den så bruk den.
  • 0
Hatt min PS3 siden 2007 nå... regner med at den holder koken en stund til!
Kålroten
  • 0
Kom til å tenke på noe... Tenk om min Ps3 hadde dødd. Har jo lasta ned en million låter til GH. Hjælp! Håper det ikke skjer.

Huff, skrekkelig tanke.
Men hey, nå er det jo snart jul. Kanskje du kan ønske deg en ny i julegave.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg skal bruke rådet til NorGaMaGamer(takk takk) Hvis det mot formodning ikke ordner seg, kommer jeg til å kjøpe en ny . Enten nå rett før jul, eller i romjula, når prisene er mer utsøkte
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Fikk en hyggelig telefon idag!! Brødboksen er reparert. Det tok bare 3-uker.
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!